Vaunu ja turvaiastuin asiaa. Apua kaivataan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua tarvitseva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua tarvitseva

Vieras
Meillä meni graco trekko rattaat rikki. Muoviosat hajos pakkasessa. Eli nyt tarvittaisi uudet raattaat, mutta ei graco merkkistä. Seuraavat rattaat tulevat olemaan kolmipyöräset. Rattaissa pitäis olla myös säädettävä työtöaisa sekä niiden pitäis kulkea hyvin lumella. Ehdotuksia merkeistä ja malleista?
Lisäksi aateltiin hankkia nyt samalla meidän 7kk vanhalle tytölle turvaistuin. Sen pitäisi olla ehdottomasti selkä meno suuntaa ja tytön pitäis mahtua siihen kolmi vuotiaaksi asti. Mikä todettu teillä hyväksi? Meillä turvaistuimen pitäis mennä mazda 6 auton takapenkille. Merkkejä ja malleja? Täälä vain lastentarvike kauppa, joten sieltä ostamme tuotteet. Kaipaamme nyt teiltä kovasti neuvoja. Täälä lastentarvikkeessa töykeää henkilökuntaa, joten ei kiinosta mennä kysymään heiltä neuvoa. Kiitän teitä jotka viititte vastata. Teidän neuvot tulevat meillä tarpeeseen!

No istuimeksi varmaan multitech, siihen mahtuu kolmivuotiaaksi. On tosin kovin pysty asento, et en tiedä miten jo 7kk siihen sopii, meillä vielä 8½kk liian pieni siihen (suosituspaino 9kg:sta). Me ostettiin gracon xtp, mut ei varmaan mahdu 3-vuotiaana siihen enää. Ans kattoo.

Meillä quinny freestyle ja ostettu tuolta lastentarvikkeelta. Asumme helsingissä, joten täälä ei paljon lumessa työnnellä. Loskassa ja asfaltilla vaunut menevät kyllä kevyesti eteenpäin. Suosittelen. Meillä turvaistuimessa britax secura. On selkämenosuuntaan istuin. Meillä istuu 3½ vuotias siinä. Ainoa miinus turvaistuimessa on, että jalkatila on käymässä ahtaaksi. Mutta sitäkin suosittelen.

Kannattaisko harkita ulkomailta tilaamista? Suomessa kaikki lastentarvikkeet maksaa n. 50 prosenttia enemmän kuin esim. Briteissä. No, ymmärrän että sulla on kiire saada uudet rattaat... Mä tilasin Briteistä Phil&Tedsin Vibet (on 3-pyöräiset&isot pyörät), järjestin itse kuljetuksen parcel2go.com -sivuston kautta ja vastaanotin rattaat 2 vuorokauden kuluttua tilaamisesta. Kuljetus maksoi huikeat 30 euroa ja tavara tuotiin siis kotiovelle.

*muoks

Turvaistuin ostettiin ihan Suomesta: BeSafen Izi isofix (taijotain?). Ollaan tykätty tosi paljon, mutta kyllä sillä hinnalla on syytäkin olla hyvä!

Alkuperäinen kirjoittaja Quinny ja britax:
Meillä quinny freestyle ja ostettu tuolta lastentarvikkeelta. Asumme helsingissä, joten täälä ei paljon lumessa työnnellä. Loskassa ja asfaltilla vaunut menevät kyllä kevyesti eteenpäin. Suosittelen. Meillä turvaistuimessa britax secura. On selkämenosuuntaan istuin. Meillä istuu 3½ vuotias siinä. Ainoa miinus turvaistuimessa on, että jalkatila on käymässä ahtaaksi. Mutta sitäkin suosittelen.

Meilläkin Quinnyn freestylet ja hyvin rullaa! Suosittelen varauksetta niitä!

Tässä on kivan näköiset kolmipyöräiset: http://www.pingpong-online.com/
Säädötkin pitäisi olla aika monipuoliset.
No toi linkki ei nyt näyttänytkään mitä piti, tarkoitin gesslein vision s, rattaita.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:

Toi sun linkki meni etusivulle...

Oon kuullu tosta pingpongista paljon huonoa, ni en välttämättä sieltä tilaisi...

Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:

Toi sun linkki meni etusivulle...

Oon kuullu tosta pingpongista paljon huonoa, ni en välttämättä sieltä tilaisi...

Niin meni huomasin! Osaatko suositella muuta ulkomaista sivustoa josta saisi halvemmalla, erityisesti noita gessleinin vaunuja.

Gessleinistä en tiedä valitettavasti. :/ Mä kun näin noi Vibet, niin rakastuin välittömästi ja googletin ihan hulluna ja löysin tän: http://www.practicalpushchairs.co.uk/pushchairs

Siis mä en tajuu, kuinka ne voi myydä noita noin halvalla! Ja sanotaan tosiaan tuolla sivuilla, että eivät toimita "outside UK", MUTTA, itse voi kuriirin järjestää. Ja se on helppoa!

Nettishoppailijat huom!

-Jotkut sivustot väittävät, että Suomeen tilatessa pitäisi maksaa joku vero? Ei pidä paikkaansa! Jos verot on maksettu toiseen EU-maahan, niitä ei tarvitse enää Suomessa maksaa!

-EU-maasta tilatessa ei ole tullimaksuja, eikä tarvitse täyttää mitään lomakkeita

-Valmistajan takuu on voimassa MYÖS SUOMESSA

Yhteistyössä