vaunuista luopuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piuski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piuski

Vieras
Onks kellään muulla samaa kun mulla etten millään tahtois luopua meijän esikon vaunuista... tykkään niistä ihan hirveesti, ovat väriltään ja kunnoltaan erinomaiset ja onhan mun vaavi niissä nukkunu.. Mutta tilaa tarvittais asuntoon ja vaunut kun on pahasti tiellä.. ja käyttöä niille ei ainakaan oo lähiaikoina tulossa. Taidan olla vaan hullu...:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Taidat kuitenkin vähän haaveilla toisesta lapsesta :).

niin ehkä mä vähän haaveilen... :) mutta just nyt ei oo mahdollisuutta siihen ja tilaa tarviis. Mies vaan tokas et myydään ne ja sit ostetaan uudet jos tarvii taas.. tulin vaan pahalle päälle kun " joudun" luopumaan noista..

Mulla on ihan päinvastoin. Esikoisen vaunut olivat toki uudet hankittaessa, mutta ihan pilipalihalpikset jotka vauva-ajan jälkeen (eli kun ei enää nukkunut niissä päikkäreitä) ovat jääneet aivan olemattomalle käytölle epäkäytännöllisyytensä takia. En malta odottaa että pääsen niistä eroon!

Ymmärrän... Mutta ajattele "järkevästi", nyt saat varmasti vielä niitä hyvän hinnan! Jos odottelet muutaman vuoden ja hauduttelet niitä, niin ovat jo vanhanaikaista parvekevaunukamaa.....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ymmärrän... Mutta ajattele "järkevästi", nyt saat varmasti vielä niitä hyvän hinnan! Jos odottelet muutaman vuoden ja hauduttelet niitä, niin ovat jo vanhanaikaista parvekevaunukamaa.....

Onhan toi totta... voih.. kai mä sitten luovun niistä.. byääääh. kuitenki kun ne on "vaan" vaunut...:D

Uusimmat

Yhteistyössä