Vaunuja kivitettiin!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raivostunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raivostunut

Vieras
Siis Ju.....ta! äsken olin vaunukävelyllä Kouvolan Lehtomäessä pyörätietä pitkin kun viereiseltä kentältä noin 50 metrin etäisyydeltä poikalauma heitti kiviä mua ja vaunuja kohti! Onneksi osui vain vaunujen ratasosaan, eikä lentänyt sisälle!!!! Ei ollu mitään ihan pikkukiviä ja lensi kovaa kun heittomatka sen verran pitkä. pikkasen kovaa karjuin pojille kun juoksivat pakoon tuhatta ja sataa. Todella vaarallista huvia!!!!!!!!!!!!!!!

Jep, minä olisin varmasti soittanut poliisille, olisivat saaneet käydä katsomassa. Jospa siitä seuraavaksi kävelee vanhus, jolla vaikka huono sydän? Todella vaarallista leikkiä, joukossa ilmeisesti tyhmyys tiivistyy?

Ja sit ei saa ees kasvattaa lapsia nykysin. Ennen vanhaan sai vetää ympäri korvia oli ne sitten omia tai muiden, jos tekivät tollasia. Mihin tää maailma on menossa!!????

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jep, minä olisin varmasti soittanut poliisille, olisivat saaneet käydä katsomassa. Jospa siitä seuraavaksi kävelee vanhus, jolla vaikka huono sydän? Todella vaarallista leikkiä, joukossa ilmeisesti tyhmyys tiivistyy?

kyllä mäkin ajattelin poliisia, muta tuskin olisivat sitten kuitenkaan poikia löytäneet, mutta poliisiasiahan tuo olis! Mä vaan lähinnä siinä raivoissani ajattelin että olisin ite lötänyt pojat uudestaan ja lähietäisyydeltä. olisin ottanut selvää kenen lapsia ja ilmoittanut kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tommoset pitäs juosta kiinni, kampata ja hieroo naamaa vähän nurmikkoon. |O

Ei ollu mahiksia kun heittivät niin kaukaa ja juoksivat pakoon! mutta pyörin alueella vielä melkein tunnin että olisin törmännyt poikiin uudestaan.

Voi helkutin pojat. Typerää touhua niiltä tollanen, siinä olis voinut käydä pahemminkin että olis kivi voinut lentää vaunujen sisälle, miten sitten olis poikien suu laitettu jos olisit vielä kiinni saanut ne tai olisit poliisille soittanut. Ihme maailma nykysin kun ei voi kersoja kurittaa.

Mä olisin antanut ympäri korvia niille kersoille!

Me asuttiin aikanaan rivarissa ja mulla oli vauva nukkumassa vaunuissa keittiön ikkunan alla (ainoo varjoisa paikka) niin naapurien muksut pelas sit vähän futista ja potki palloa siihen ihan viereen niin, että looppujen lopuksi se pallo oli siellä vaunuissa. Yhden pojan äiti ehdotti vaan ihan tyynenä, et mun pitäis varmaan viedä vauva sisälle nukkumaan, et pojat saa pelata rauhassa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei ollu mahiksia kun heittivät niin kaukaa ja juoksivat pakoon! mutta pyörin alueella vielä melkein tunnin että olisin törmännyt poikiin uudestaan.

Uskon että ärsyttää tollanen. Kirjoita asiasta paikallislehteen?

Ilmoita kuitenkin poliisille ja sitten myös paikallislehteen tietoa tästä. Tarkka paikka ja kellonaika myös, niin voivat vanhemmat kysellä lapsiltaan mitä on tullut tehtyä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Uskon että ärsyttää tollanen. Kirjoita asiasta paikallislehteen?

joo niin ajattelin tehdä! pitäisi pystyä ulkoilemaan jatkossakin kotialueella!

Ilmoita poliisille tuo tapaus :wave: Varmasti tulee lehteen jokin maininta niin veikkaan että on pojat kuset housussa sen jälkeen eikä toista kertaa välttämättä uskalla tuollasta tehdä :wave:

Soitin poliisille! sanoi että laittaa tietoa eteenpäin partioille, ja kehotti soittaamaan viipymättä 112 jos vastaavaa tapahtuu. Harmi etten tajunnu siinä hetkessä! Jotenkin sitä vaan raivostuneena ei järki pelaa riittävän nopeasti!

nyt kun asia poliisilla tiedossa niin kannattaa laittaa myös puskaradio toimimaan jos tunnet suht samanikäisiä lapsia niin kysele heidän keskuudestaan tietääkö kuka ketkä ääliöt liikkeellä, ja jatkossa kannattaa ottaa jos mahdollista kuva kännykällä tekijöistä (vaikka kauempaakin kun voi zoomata koneella) jos ei nimittäin muuta vaihtoehtoa niin iskee kuvan paikallislehteen!!! palaa hihat ihan samalla lailla täältä muutaman sadan km päästäkin!

Yhteistyössä