Vaunujen hinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häh

Vieras
Pakko purnata:

Lastenvaunujen hinnat on kyllä nykyisin älyttömät! Ja erityisesti ihmetyttää esim. huutonetissä myytävien käytettyjen hinnat =0

Ihan hullua maksaa esim. 600 euron vaunuista 400-500 euroa. Itse mielummin ostaisin uudet.

Ja itseäni myös ihmetyttää se, että miksi joku suostuu maksamaan joistakin tietyistä vaunuista käytettynä esim. 500 euroa, jos ne sais vaikka ulkomailta tilattuna samaan hintaan uutena...

Joku voi haluta käytetyt vaikka ihan siitä syystä että tykkää ennemmin kierrättää ja säästää satasen-kaksi kuin ostaa uudet.

Eikä kaikilla ole tietoa ulkomaalla sijaitsevista vaunuista, kielitaitoa, saati luottokorttia niiden ostoon.

toi on kyllä totta. Itse olen koittanut etsiä sellaisia kakkosvaunuja, parveke ja satunnaiseen muuhunkin käyttöön, mutta jos vähääkään tuoreempia hakee (siis alle 5 vuotta) on hinnat ihan törkeän kovat. Tosiaan kun uudet saa melkein samaan hintaan.. Ja ainakin omassa tapauksessa kun jos uutena ostaisin meidän tulevaan käyttöön kävis varmaan ne hinnat alkaen mallitkin.. ;)

Tottahan merkki maksaa, mutta ei ehkä ihan niin paljon. Eikä kai omiaan vaunukaupoilla koskaan saa takasin..?

Mä ihan mielelläni ostaisin käytetyt vaunut, mutta totuus on se että en ala maksamaan 6 vuotta vanhoista ja kurjan näkösistä vaunuista enää kahtasataa, ja näitä tuntuu vastaan tulevan koko ajan..

Katsoin huutonetistä just yhtä ilmoitusta, jossa myytiin uutta tavaraa...hinta oli 9 euroa halvempi kuin kaupassa! Helpommalla pääsee, kun kävelee sinne kauppaan =D

No joo, ei tietty joka kylässä ole just sitä kauppaa, mutta silti.

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Mä ihan mielelläni ostaisin käytetyt vaunut, mutta totuus on se että en ala maksamaan 6 vuotta vanhoista ja kurjan näkösistä vaunuista enää kahtasataa, ja näitä tuntuu vastaan tulevan koko ajan..

Näinpä juuri. Itse tilasin juuri uudet vaunut, koskaei ollut mitään järkeä ostaa käytettyinäkolme vuotta vanhoja (hintapyyntö 520, uudet sain 550 eurolla)

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Joku voi haluta käytetyt vaikka ihan siitä syystä että tykkää ennemmin kierrättää ja säästää satasen-kaksi kuin ostaa uudet.

Eikä kaikilla ole tietoa ulkomaalla sijaitsevista vaunuista, kielitaitoa, saati luottokorttia niiden ostoon.

Joo kyllä mä tämän ymmärrän.

Yhteistyössä