K
kiitoksia tiedosta
Vieras
eli kun hkissä on maksutonta, niin miten on liikkuminen vaunujen kerra muissa kaupungeissa/kunnissa?
miten esim jos haluan vantaalle, pääsenkö junalla asti sinne ilmatteeksi vai maksaako juna helsingin rajojen jälkeen?
maksaako juna esim vaikka vaan pasilaan vai pitääkö mennä muilla kulkuvälineillä jotta maksutta pääsee pasilaan?
eli minkälaiset rajoitukset on ja miten tässä hkin ympäristössä tuo vaunuilla kulkeminen yleisissä toimii?
miten esim jos haluan vantaalle, pääsenkö junalla asti sinne ilmatteeksi vai maksaako juna helsingin rajojen jälkeen?
maksaako juna esim vaikka vaan pasilaan vai pitääkö mennä muilla kulkuvälineillä jotta maksutta pääsee pasilaan?
eli minkälaiset rajoitukset on ja miten tässä hkin ympäristössä tuo vaunuilla kulkeminen yleisissä toimii?