Vaunujen kantokopasta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Elikkäs kaipaisin apua valintaan: ostaako yhdistelmät kovalla vaiko pehmeällä kopalla/kassilla?

Hyviä ja huonoja kokemuksia ja mielipiteitä molemmista. Yritän punnita meille sopivamman vaihtoehdon :)

Vauva syntymässä lokakuussa.

meillä syntyi marraskuussa otettiin teutonian funeihin pehmeä koppa kun se oli kyl mielestäni iahn tarpeeks kova.lisäks sen sai vielä purettua jalkapeitoksi jos halusi.en muitten mallien kopista tiä.ja oli hyvä. ja samalla kopalla jatkamme elokuussa mahdollisesti syntyvän kanssa.

Itse olen kovan kopan kannattaja. Talvella mahtuu lämmikettä ja kesällä ilmava ja vauvalla tilaa liikkua.

Ainakin Emmaljunga Edge duoissa aivan unelma vaununkoppa.

Meillä Teutoniat pehmeällä kantokopalla ja vaikka olen jo päädyn ja pohjalevyn ottanut irti, niin silti vaunut näyttävät siltä, että niissä olisi koppa ja lapsen saa nostettua hieman istuvampaan asentoon tarvittaessa.

itse kannatan kovaa koppaa, sillä se on tilavampi ja ilmavampi. Talvella mahtuu enempi peitteitä väliin ja kesällä sit ei oo niin kuuma kuin pehmeä. Mut luulen et kumpikin niistä ajaa asiansa ja on vain mieltymyskysymys kumman haluaa.

otin pehmeen, olen ollut tosi tyytyväinen. Käyttöikä pitkä, menee pieneen tilaan ja on lämmin. Matkasänkynä ei oltais kumpaakaan käytetty, joten siihen en osaa ottaa kantaa.

Yhteistyössä