Vaunumerkkejä pinoon

Joni Makkuusäkki

Aktiivinen jäsen
30.09.2006
1 908
0
36
Kombeja ollaan katseltu ja löysin yhden sivuston Saksasta. Siitä on niiiin paljon aikaa kun viimeksi moisia jouduin etsimään, niin suositelkaas te jotka ootte jo asiaa enempi tutkailleet.

Ootteko tilanneet ulkomailta?Kokemuksia siitä? Suomesta hankittuja?Hintaa?

Meillä on gesslein vision vaunut, en tiiä millaset käytössä on, kun käyttäjä on vasta masussa matkalla maailmaan :) näpertelyn perusteella tuntuvat kelpo vaunuilta. Aiemmin oli emmaljungan vaunut (7v sitten ) ja niihin verrattuna noi gessleinit vaikuttaa laadukkaammilta. Saas nyt nähdä. Toistaiseksi olen todella tyytyväinen ostokseeni.

Suomesta ostin nuo lastentarvikeliikkeestä, hintaa 399?

Meillä on ollut aiemmin Teutonia Mistralit ja ovat olleet tosi hyvät. Voin suositella, jos hakee kevyitä ja näppäriä, mutta silti tilavia ja tukevia rattaita. Ne on tilaihmeet! :) Teutonialla on myös monia muita malleja, esim. ihanan näköisiä kolmipyöräisiä rattaita. Niihin kaikkiin saa kovan tai pehmeän kantokopan, niin sopivat vastasyntyneestä alkaen.

Emma ja ABC rattaat kannattaa kiertää kaukaa...niistä olen kuullut vain huonoja kokemuksia. Hajoaa helposti ja ovat ihan lelut....

Muita hyviä merkkejä on Emmaljunga ja tuo em. Gesslein. Meillä on nyt juuri syntyneelle kolmannelle lapselle hankittuna Emmaljunga Edge Sportit. Ei olla vielä päästy kärryttelemään, mutta ihanat ja tukevan oloiset vaunut ovat. Tällä kertaa halusin rattaat joissa on erillinen iso vaunukoppa, niin valittiin Edge.

Itse en ole tilannut netistä ulkomailta rattaita, mutta paljon muuta lastentarviketta kylläkin ja hyvin homma toiminut. Sujuvia kauppoja ja kaikissa ollut toimitus kotiovelle saakka, mikä on pienten lasten kanssa kotona ollessa pelkkää plussaa. Tässä esim. yksi kauppa jossa edullisesti laadukkaita rattaita: http://babyonlineshop.de/
Ebay.de kannattaa tsekata myös.

Nettikaupoilla hyvä apu on Google Kääntäjä! http://translate.google.fi/
Sillä saa käännettyä kaikki tekstit ja kokonaiset sivutkin. Joskus on vähän kökköä suomenkieltä, mutta kyllä niistä ihan riittävällä tasolla selvän saa.