vaunut netistä ulkomailta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lela
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lela

Vieras
Hei! Olen harkitsemassa vaunujen tilaamista Babyparadies-verkkokaupasta. Vaunut on reilusti halvempia kuin Suomessa, ja postikuluja tulisi 18 euron verran. Merkkejä löytyy Brio, Teutonia, Gesslein, Hartan... Vaikea vain on päättää! Haluaisin kuulla jos joku on tilannut kyseisestä verkkokaupasta vaunut, tai jos jollakulla on hyväksi todetut vaunut niin saa suositella merkkiä! Kiinnostaisi tietää myös onko muita tällaisia verkkokauppoja ulkomailla kun tuo Babyparadies? Pähkäilen myös, että kumpi on kätevämpi, kova vai pehmeä kantokoppa...? Meillä joudutaan sitä nimittäin aika paljon kanniskelemaan, kun joudutaan vaunuja säilyttämään aina autossa...

Heippa! Juuri sain tällä viikolla Gessleinit, jotka tilasin pingpong-onlinesta. Hassu nimi nettikaupalla, mutta täysin luotettava. Ei ollut ollenkaan kuljetuskuluja. Ja muutenkin hinta oli noin 200 e halvempi mitä suomesta ostettuna olisi ollut. Toi merkki on minusta paras, laadukas ja heijaa aivan ihanasti kun on erilainen jousitus kuin muissa. Värejäkin on hyvin saatavilla. Minulla on pehmeä koppa, mutta ei ole kokemusta onko se hyvä, koska ekaa pikkusta vasta teen :)

www.ping-pongonline.de
www.kidsroom.de
www.babyonlineshop.de
Itse tilasin pingpongista, olin tyytyväinen hintaan, laatuun ja kotiovelletoimitukseen, MUTTA TOIMITUSAIKA OLI 10VK! Syytä siis toimia hyvissä ajoin.

heip,

Tilasin itse myös pingpongista hartanin racerit. 7 viikkoa kesti mutta hyvältä näyttävät. Pehmeällä kantokopalla kotiin tuotuna yhd.vaunut maksoivat 450 euroa veroineen. suosittelen!

Minkä maalaisia nämä saitit ovat? Miten näiden tuotteiden suhteen toimii takuu?

Ystäväni on lähdössä Saksaan ja voisi tuoda vaunut. Tämä palvelu vaikuttaa tosin sen verran kätevältä, että ehkä tilaan täältä ja en vaivaa kaveria =)

Saksalaisia ovat kaikki mainitsemani, mutta englannillakin pärjää. Suomeen tilattaessa pingpongista täytyy muistaa, että hinnat ovat Saksan verokannalla ilmoitettuja (oliko 17%), ja Suomeen maksetaan 22%. Tilaukseen edettäessä tilauslomakkeella näkyy oikea hinta.

Olkaa varovaisia kun tilaatte netistä, ei saa varaosia suomesta tarvii tilata kaikki Saksasta.
Kauppiaat ei huolla kuin myymiään vaunuja ja varaosia vaikea saada!!

Tilasin juuri Britaxin rattaat, kaukalon ja adapterit autoon Babyparadisesta Saksasta, sain paketin kotiin kuljetettuna n. 200€ halvemmalla kuin mitä täällä suomessa samasta paketista saadusta tarjouksesta. Sähköpostilla pyysin tarjouksen saksasta ja laitoin tilaukseen.

Yhteistyössä