vaunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mahis (ei kirjautunut)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;26093010:
Graco Quattro Sport. noi oli meillä, niissä oli mukana kantokoppa. lykin niitä auraamattomilla teillä, kuomu on superhyvä ja iso.
En van muista millään että oliko minkä korkuinen istumaosa..
kiinni saapi gracon istuimen.

Meillä oli ne gracon kolmipyöräset. Menivät rikki, kun jäivät yöks pakkaseen. Siis gracothan on muovia melkein kokonaa, niin siksi minä en ainakaan niitää suosittele.

Minä suosittelisin ap:lle cityvaunuja myös. Go on kuulemma tosi hyvä. Itsellä ei ole kokemusta, mutta moni kehuu. Menee kuulemma myös lumessa ja loskassa hyvin eteenpäin. Niin ja ne pikkupyörät menee yhtä hyvin maastossa ja lumessa eteenpäin, kun isot pyörät. Vaunujen paino se ratkaisee. Eli siis painavat vaunut menee huonommin eteenpäin, kun kevyet vaunut. Tarvit enemmän voimaa, kun työnnät ja nostelet painavia vaunuja. Kääntyvät etupyörät helpottavat paljon liikkumista esim. juurikin kääntymisissä. Ei tarvi käyttää voimaa, kun vaihdat suuntaa.

Noilla emmaljugien omistajilla, jotka siis tähän ketjuun kirjoittaneet, eivät ole kokemuksia citykärryistä. Kertovat siis omista kuvitelmista ja haluavat uskoa, että heidän rattaat on ne ainuat oikeat.

Mutta me olemme kyllä päässeet meidän brio spineillä koko talven helsingissä menemään. Ja täällä ei todellakaan aurauspalvelu pelaa kunnolla. Aamulla kun lähti viemää poikaa dagiksee, niin kunnon lumikasat saatto olla ja monta senttiä lunta. Hyvin päästii ongelmitta eteenpäin. Ja jousitus on maastossa se kaikkein oleellisin. Eli jos sulla hyvä jousitus, niin se menee pyörien koon eteen. Eli maastossa jousitus tärkeä ja lumessa ja loskassa on tärkeä vaunujen paino. Etupyörät ei siis merkkaa mihinkään, muutako siihen, että jos haluat kömpelöt vaunut, niin osta sitten isot kunnon hyökkäysvaunut.

Niin, minä omistan emmaljungat, eikä muista ole kokemuksia, niin tottakai kehun ja suosittelen omiani?! :)
Mutta ap:lle selvästi sopii joku muu malli, tämäkin ok :)

Näistä jo ehdotetuista minä ottaisin nuo britaxit :) Näyttää ketterältä, suht tilavilta ja siinä on tuo travel system. Se Britaxin kaukalokin on huippu :) Ja kun kerta vaatimuksena on korkeat, ketterät, linja-autoon tulee päästä niin nuo vaikuttaisi sopivilta ainakin minun silmään :)

Noissa näyttää hintakin olevan kohdallaan :) Minä valitsisin ne!

Minulla on Emmaljungan CityCrossit. Muuten suosittelisin mutta ovat kovin matalat. Muuten aivan loistavat!!! Tosi kevyet ja kulkevat moitteetta maastossa kuin maastossa.

Niin, minä omistan emmaljungat, eikä muista ole kokemuksia, niin tottakai kehun ja suosittelen omiani?! :)
Mutta ap:lle selvästi sopii joku muu malli, tämäkin ok :)

Näistä jo ehdotetuista minä ottaisin nuo britaxit :) Näyttää ketterältä, suht tilavilta ja siinä on tuo travel system. Se Britaxin kaukalokin on huippu :) Ja kun kerta vaatimuksena on korkeat, ketterät, linja-autoon tulee päästä niin nuo vaikuttaisi sopivilta ainakin minun silmään :)

Noissa näyttää hintakin olevan kohdallaan :) Minä valitsisin ne!

:) :) :) :)

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;26093213:
meillä oli gracoissa alumiinirunko..

Onko? En ole ennen kuulukkaan, että gracossa alumiini. Monet haukkuvat nuo gracot lyttyyn juuri sen takia, kun ovat niin muoviset ja menee heti rikki sen takia. Tuli kyllä yllätyksenä tuo alumiinirunko.

ottaisin sinuna jotkut kolmipyöräiset, niin ei tarvitse keulia koko ajan ja talvellakin pääsee eteenpäin.
Saksasta saa Gessleinit tai Teutoniat tuolla 700 eurolla. Icandy Apple joggerit on kalliimmat.

niin ja sitten on vielä babyjogger City Elite

[QUOTE="vieras";26093295]Onko? En ole ennen kuulukkaan, että gracossa alumiini. Monet haukkuvat nuo gracot lyttyyn juuri sen takia, kun ovat niin muoviset ja menee heti rikki sen takia. Tuli kyllä yllätyksenä tuo alumiinirunko.[/QUOTE]

noi on vissii ainoot. mutta jousitus oli loistava ja kestivät meillä ainakin ihan hyvin vaikka viettivät aikaansa auton kontissa talvella jne..

skidi herkules on kevyt, 13 kg. Kääntyvät ja lukittavat etupyörät. Korkeudesta en osaa sanoa mutta meille niitä harkitsen. Lähinnä painon, värin, hinnan ja kapeuden vuoksi.

Yhteistyössä