V
"viima"
Vieras
miten saa pienen lapsen kiinnitettyä fillariin? onko jollakin kokemusta peräkärryistä noin pienelle? mikä olis hyvä merkki kun esim bilteman omissa se istuin on kyllä aivan ö-luokkaa. vai pysyykö tuon ikänen jo istumes?