Vauva 8 kk ja minuata on ihanaa välillä käydä esim. Kaupassa ilman vauvaa. Olenko itsekäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Gina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ooooooo, ONNEKSI sä et ole mun kaveri! Ja hei, ei muuten kannata ihmetellä, jos kaverisuhteet jostain syystä väljähtää tuota menoa....

Mun kamulla on myös 8kk ikäinen vauva, mutta on onneksi niin hyvä tyyppi ja lapsella myös isä kuvioissa mukana, että voidaan tehdä jotain kahdestaankin joskus.
Nyt viikonloppuna vedetään kalsarikännit ja käydään ehkä lähipubissa hihittelemässä.
Ja omfg; tuo kyseinen 8kk ikäisen vauvan äiti on silti aivan loistava äiti! Vaikka on välillä ilman vauvaa jopa yönkin...ja käsittääkseni haaveileekin yksinolosta välillä! :O

Ja ikää oli? Teini iän ylittänyt?

Mä olin 2 iltaa viikossa pois siitä lähtien kun vauva oli 2kk..
En suostuisi siihen ettei mies hoitaisi vauvaa yhtälailla kotona ollessaan. Ei tosin tarvinnut tuosta taistellakaan. Täyshoitolassako nämä miehet kuvittelevat elävänsä??

Nykyajan lapsista se hyvin huomaa, miten äidit eivät jaksa ja halua olla lastensa kanssa. Oikein kilpaillaan siitä kuka uskaltaa karata jo laitokselta ilman lasta sitä omaa aikaa viettämään.

Jokainen käyköön niin paljon kun kokee haluavansa kunhan vauva tulee hoidettua. Mutta minua kyllä ihmetytti (meilläkin silloin noin 3 kk ikäinen vauva) kun kaverin siskolla oli 2 viikkoinen vauva ja oli ladannut kuvia fb:hen edellisillan juhlista missä hillui tuhannen päissään (tai siltä ainakin kuvien perusteella näytti) siideripullo ja rööki kädessä. Itselle ei olisi tullut mieleenkään lähteä bilettämän ja jättää pari viikkoista vauvaa hoitoon. Lapsen isä oli kuvissamukana eikä hänkään järin selvältä näyttänyt. Kai se sitten on sitä elämän jatkumista vauvan syntymän jälkeen mutta ei mennyt minun ymmärrykseen.

Yhteistyössä