Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29245272:Se 18-vuotta on tosi lyhyt aika, ihan oikeesti. Olkaa nyt niitte lasten kanssa kerta olette ne hommaneet.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29245272:Se 18-vuotta on tosi lyhyt aika, ihan oikeesti. Olkaa nyt niitte lasten kanssa kerta olette ne hommaneet.
Ooooooo, ONNEKSI sä et ole mun kaveri! Ja hei, ei muuten kannata ihmetellä, jos kaverisuhteet jostain syystä väljähtää tuota menoa....
Mun kamulla on myös 8kk ikäinen vauva, mutta on onneksi niin hyvä tyyppi ja lapsella myös isä kuvioissa mukana, että voidaan tehdä jotain kahdestaankin joskus.
Nyt viikonloppuna vedetään kalsarikännit ja käydään ehkä lähipubissa hihittelemässä.
Ja omfg; tuo kyseinen 8kk ikäisen vauvan äiti on silti aivan loistava äiti! Vaikka on välillä ilman vauvaa jopa yönkin...ja käsittääkseni haaveileekin yksinolosta välillä! :O
Mä olin 2 iltaa viikossa pois siitä lähtien kun vauva oli 2kk..
En suostuisi siihen ettei mies hoitaisi vauvaa yhtälailla kotona ollessaan. Ei tosin tarvinnut tuosta taistellakaan. Täyshoitolassako nämä miehet kuvittelevat elävänsä??