Vauva ei juo mittää! apuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KappasVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KappasVaan

Uusi jäsen
03.10.2009
22
0
1
Meijän 6kk vanha tyttö lakkas noin kuukausi sitte pikkuhiljaa juomasta maitoa ja nyt ei ole juonut kuin pieniä kulauksia. (nokkamukista kun olen itse kaatanut) on siis juonut pullosta maitoa. Ennen sitä meni melkein kaksikin desiä soseiden jälkeen.
Soseita syö todella mielellään mutta maitoa ei sitten millään. Vettäkin olen kokeillut mutta eipä sekään kelpaa.. Puuroakaan ei syö jos se on maitoon tehty! Mistä tämä voisi oikein johtua??? Kun tyttö rupes maitoa "hylkimään, niin kokeiltiin vaihtaa eri korvikkeeseen, jos maku ei miellytä. Aluksi joi eri merkkiä, mutta eipä sekään kauaa kelvannut.

Hammasta näyttää alas nyt pukkaavan, mutta voisiko tuo juomisen lopettaminen johtua siitä, kun sitä on jatkunut kuitenkin jo aika kauan.
Aina on tyttö juonut aamumaidon reippaasti eilisaamuun asti, tänä aamuna ei sitäkään halunnut enää juoda. Puurot kyllä meni.
Pissavaippoja tulee kyllä ihan normaalisti. Kakka tietysti on tosi kovalla nyt ollut kun ei nesteitä juo. Onneks soseissa kuitenkin on paljon nesteitä..

Mä rupesin syöttämään vanilia jätskiä lusikalla, kun ei enää meinannu maito maistua hampaiden tulon takia. Nyt haluaa vähän hörppiä rasvatonta maitoa nokkamukista (kylmää).

Alkuperäinen kirjoittaja Piimä:
Mä rupesin syöttämään vanilia jätskiä lusikalla, kun ei enää meinannu maito maistua hampaiden tulon takia. Nyt haluaa vähän hörppiä rasvatonta maitoa nokkamukista (kylmää).

6kk vanhalle en kyllä antais normijätskiä. Soijajäde parempi vaihtoehto, mutta ideana ihan hyvä. :)

Yhteistyössä