Vauva ei nuku millään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Haki omassa sängyssään unta pari tuntia, eikä uni tullut millään silmään. Otin sitten viereeni, mutta edelleenkään nyt yht. neljän tunnin päästä (kaksi tuntia siis ollut minun vieressäni) uni ei tule. Vauva on kyllä väsynyt, mutta ei malta nukkua. Pyrkii vain pyörimään, ja mikäli pidän häntä paikoillaan, itkee. Itkee myös, ellen ole näköetäisyydellä = on omassa sängyssään. Vaippa ja ruokapuoli ok. En tiedä, olisiko tämä muuten ongelma, mutta kun itseä väsyttää ihan tolkuttomasti, mutta tuo pikkuinen ei vain voi nukahtaa, jotta itsekin voisin nukkua!!! Vauva nyt 8kk.

on tylsää muttei tarpeeksi tylsää...meillä saman ikäinen ja koittaa yöllä saaha huomiota millä keinolla hyvänsä ja itse esitän nukkuvaa enkä yöllä puhu vauvalle mitään...aika pian kyllästyy ja pikku kiukuttelun jälkeen simahtaa..

on tylsää muttei tarpeeksi tylsää...meillä saman ikäinen ja koittaa yöllä saaha huomiota millä keinolla hyvänsä ja itse esitän nukkuvaa enkä yöllä puhu vauvalle mitään...aika pian kyllästyy ja pikku kiukuttelun jälkeen simahtaa..

Meillä kiukutteli tunnin, kunnes väsyin, ja otin viereeni. Vieressäni sitten kun ei saanut huomiota, jatkoi taas kiukuttelua tunnin. :/

Yhteistyössä