Vauva erillisrakennukseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vava

Vieras
Jättäisittekö mökillä 10 kk ikäisen vauvan yksinään nukkumaan erillisrakennukseen ja itse olisitte toisessa mökissä? Toki itkuhälytin olisi mukana, mutta mietityttää, sillä mökkien välissä on jonkun verran matkaa.

Kun muut mökillä olevat häiriintyvät, jos vauva nukkuu samassa mökissä. Eivät halua esimerkiksi yhtään hiljentää ääntä sun muuta ja saavat kuulemma olla rauhassa näin...

No jos siinä toisessa mökissä vietetään iltaa, ja on itkuhälytin mukana, niin voisin jättää illaksi nukkumaan. Yöksi menisin kuitenkin vauvan kanssa sinne erillisrakennukseen nukkumaan.

Minusta kuulostaa hyvälle ratkaisulle. Voisihan siellä erillisrakennuksessa olla lapsen kanssa, jos ei halua tai voi jättää yksin. Itse olen joutunut poistumaan anoppilasta "juhlapäivinä" lasten kanssa hotelliin, koska rauhallista paikkaa ei ole ollut (juhlinta on erittäin perusteellista).

Me jätettiin vauva päärakennukseen nukkumaan, kun mentiin illalla kodalle... Siinä on ihan lähettyvillä. Ei ollu itkuhälyä (ois kyl ollu hyvä), mut jotenki kummasti vaistosin millon tarvii käydä pojan luona. Nukuttiin kyl sit samassa rakennuksessa. Eri rakennukseen en jättäis koko yöks nukkuun välttämättä edes itkuhälyn kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kun muut mökillä olevat häiriintyvät, jos vauva nukkuu samassa mökissä. Eivät halua esimerkiksi yhtään hiljentää ääntä sun muuta ja saavat kuulemma olla rauhassa näin...

siinä tapauksessa en menisi ollenkaan koko mökille!

Yhteistyössä