vauva hoidossa, äiti aikoo olla kännissä:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vauva meni nyt ekaa kertaa yöksi hoitoon 7kk vanhana ja mä ajattelin vetää persiit olalle ekaa kertaa puoleentoista vuoteen. Voisko joku tulla nopeasti moralisoimaan kaikista lapselleni aiheuttamistani traumoista ja kertomaan että itse jätti lapsen hoitoon vasta kun meni ekaluokalla kouluun;D

Ja kyllä, omatunto soimasi vielä alkuillasta, mutta pienessä nousussa ei kyllä enää...

No meillä isommat lapset (eskari ja ekaluokkalainen) ovat vasta tänä syksynä eka kertaa yökyläilleet. Siis olleet vieraassa paikassa yötä ilman kumpaakaan vanhemmista. :D Mutta, jos mahdollisuuksia löytyy niin suosittelen kyllä huomattavasti aikaisempaa aloitusta...

Niin ja mukavaa iltaa sinulle!:wave:

Jaa. Oletko nyt ylpeä itsestäsi? Toivottavasti viimeistään aamulla krapulassa hävettää ja kaduttaa.

Miksi ihmisen pitää hakea rentoutusta alkoholista? Tajuatko että jos et voi rentoutua ilman niin sinulla on ongelma ja tarvitset apua?

[QUOTE="kolmen äiti";27272122]Jaa. Oletko nyt ylpeä itsestäsi? Toivottavasti viimeistään aamulla krapulassa hävettää ja kaduttaa.

Miksi ihmisen pitää hakea rentoutusta alkoholista? Tajuatko että jos et voi rentoutua ilman niin sinulla on ongelma ja tarvitset apua?[/QUOTE]

Kiitos, pohdin tätä heti aamulla ensimmäisenä herättyäni:) Tai syön pekoniaamiaisen ja katson leffan- jompi kumpi...

[QUOTE="kolmen äiti";27272122]

Miksi ihmisen pitää hakea rentoutusta alkoholista?[/QUOTE]

Joskus miettiny tähän vastausta.Kun moni sanoo,että pitäähä sitä saada rentoutua..Miks siihe tarvitaan alkoholia?

Ite ku en moista litkua tartte siihe..Jos nyt sais noi 3 muksua yökylään,vetäisin peiton korviin ja unta kuulaan..Aamulla nukkusin pitkään. Siinä ois mun tapa rentoutua,varsinki nyt raskaana ollessa toi kyytiläinen vie kyll kiitettävästi energiaa.

[QUOTE="kolmen äiti";27272122]Jaa. Oletko nyt ylpeä itsestäsi? Toivottavasti viimeistään aamulla krapulassa hävettää ja kaduttaa.

Miksi ihmisen pitää hakea rentoutusta alkoholista? Tajuatko että jos et voi rentoutua ilman niin sinulla on ongelma ja tarvitset apua?[/QUOTE]

:D

miks pitäis hävetä ja kaduttaa?

Koska jos juo kerran kahdessa vuodessa, niin on hirveä alkoholiongelma ja juoda ei ilmeisesti voi niin ettei herää ilman mitää muistikuvia jonkun gigolon luota;) Ei mun kännit kyllä ole edes nuorena ollut noita "herään porttikongista aamukuudelta ja kaduttaa" juttuja. Mies lähtee vielä mukaan vahtimaan, etten sammu kahden siiderin jälkeen.

Mä yritän samaistua persepelikaanikaatokännin rentouttavuuteen.. Hmmmm

Haristavat silmät, vaikea keskittää katsetta mihinkään, ei varma olinpaikasta, pahoinvointi, kompuroivat pettävät jalat, typerät möläytykset, ehkä draamaa ja tappelua, aamulla kun herää ei muista kaikkea ja pitkin krapula päivän ahdistusta tulee flashbackejä joita ei edes haluasi tietää...

En onnistu havaitsemaan rentouttavaa tekijää... Mutta toki on masokistejä jotka voi siitäkin nauttia

[QUOTE="ap";27272339]Koska jos juo kerran kahdessa vuodessa, niin on hirveä alkoholiongelma ja juoda ei ilmeisesti voi niin ettei herää ilman mitää muistikuvia jonkun gigolon luota;) Ei mun kännit kyllä ole edes nuorena ollut noita "herään porttikongista aamukuudelta ja kaduttaa" juttuja. Mies lähtee vielä mukaan vahtimaan, etten sammu kahden siiderin jälkeen.[/QUOTE]

Suomen AA - Etusivu

Yhteistyössä