Vauva hoidossa ekaa kertaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Me lähetään miehen kanssa Valasrannalle ens lauantaina ja kuopus jää ekaa kertaan yöhoitoon. Tai siis mun sisko ja äiti tulee tänne meille hoitamaan. Vähän jännittää, ku vauva ei huoli pulloa, jos sattuis nälkä tulemaan, mut toisaalta ei me montaa tuntia poissa olla. Toivon vaan, et mein äiti tulis sit aamullakin ku luultavasti en jaksa herätä seitsemältä puuron keittoon. :whistle:

meil huoli tosi helpolla nokkamukin 6kkna tissin rinnalle.pikku löräyksiä kerralla suuhun
ja niit on pulloihin pehmeitä valkoisia ns nokkia ni voi ottaa matkallekin mukaan.

meilkään ei pullottelu onnistunut aikanaan

eihän reilu 8 kk ikäinen enää yöllä ruokaa tarvi? meillä kanssa poika 11/06 syö illalla lautasellisen puuroa ja hiukan tissiä ja nukkuu aamuun, jos yöllä hiukan kitisee niin tutti suuhun... ja sitten syömme aamulla seuraavaksi...

Ei todella enää tarvi ruokaa! Itse olen samalla lopettanut yösyötön kun olen rytmittänyt vauvan, tosin kummoista rytmitystä ei tarvitse kun noustaan aamulla ajoissa!

Alkuperäinen kirjoittaja äidistä kiinni:
Ei todella enää tarvi ruokaa! Itse olen samalla lopettanut yösyötön kun olen rytmittänyt vauvan, tosin kummoista rytmitystä ei tarvitse kun noustaan aamulla ajoissa!

No mä en ole vielä vierottanut yösyötöistä ihan vaan sen takia, et vauvalla oli pari viikkoa sitten flunssa eikä silloin mennyt kiinteitä ruokia oikeastaan yhtään. Eli silloin oli pakko antaa yölläkin maitoa. Mut ajattelin nyt sit pikkuhiljaa vähentää niitä yösyömisiä ja sit lopettaa kokonaan.