vauva imeskelee sormia ja mua ÄRSYTTÄÄ!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärtsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärtsy

Vieras
Siis aivan järkyttävä lussutus ja vaikka miten psyykkaan että mua ei ärsytä, mua ei ärsytä, se ei ärsytä, se on vauva, tuo on luonnollista käsiin tutustumista, mua Ei ärsytä mut ai vittu ku ÄRSYTTÄÄ!!! En voi pitää sillä koko aikaa mitään lapasiakaan ku miten se voisi tunnustella ja tarttua mihinkään, mutta miksi se ei sitten voisi vaikka tunnustella ja tarttua sen sijaan että imeskelee sormiaan??? Ai että mä en kestä. Siis siitä että syö nyrkkiään ei tule mitenkään hirveän rasittava ääni, mut toi saatanan sormien imeskely, kurkkuun asti oikein että välillä alkaa kakoa. Mä olen niin vihainen etten pysty edes kattomaan koko pentua ja olen vihainen itselleni kun annan noin typerän asian ärsyttää itseäni. Ja ei, tuttia ei tosiaan ole niin kiva syödä ku sormia.

Olen avautunut, eikä helpottanut yhtään vaan vituttaa vieläki.

no kyllähän se nyppii, kun vaikka pitäis päikkäreille vaunuissa nukahtaa ja kamala lussutus kuuluu jopa liikenteen keskellä kaupungilla, mut relaa vähän, se on vauvan elämään kuuluva vaihe ja mitään et sille voi...

Alkuperäinen kirjoittaja ärtsy;23812908:
Onneks teitä ei ärsytä mikään omissa pennuissanne vaan ne on totaalisen läpikotaisen ihania. :) Oon ihan kateellinen.

Ärsyttää toki joskus muttei tuollaisella voimalla ettei lasta pysty katsomaan. Ja vielä noin pieni juttu, mitenhän mahdat räjähtää uhmassa?

Onneks teitä ei ärsytä mikään omissa pennuissanne vaan ne on totaalisen läpikotaisen ihania. :) Oon ihan kateellinen.

totta kai toisinaan ärsyttää ja varsinkin väsyneenä. Kuulostaa vaan aika oudolta sanoa, että vauvan sormien imeskely vituttaa ja rasittaa. Käytät esim sanaa "saatanan sormien imeskely"!

Mulla ei ole pentuja. Ne on lapsia. Ja toiseksi sun kirjoitustyylis ei oo ihan mukavimmasta päästä. Saa sen kuva että kiroot sen vauvanki kuullen ja suurinpiirtein hyökkäilet sen kimppuun. Noh, kaipa hyeenalla onkin pentuja lasten sijaan....

Yhteistyössä