Vauva ja koiran pikainen pissatus.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elmonster86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

elmonster86

Jäsen
11.02.2009
52
0
6
Äidit hei!! Kertokaa mulle miten "kuuluis" menetellä; Asutaan kerrostalossa ja vauva syntyy keväällä, meillä on koira, jonka tarpeet tarttis kans ottaa huomioon. Mies on ilta ja yö töissä, joten iltaisin tarttis päästä koiraa pissattaa ja ilta pisut kestää vain korkeintaan 5 min. Uskallanko jättää vauvan sänkyyn nukkumaan ja ottaisin vaikka itkuhälyttimen mukaani (kantavuushan niissä taitaa olla jopa 200m..) vai pitääkö mun joka ilta pukea vauva ja hommata esim. kantoliina tai rintareppu. Päivisin pissatus ei olis ongelma, koska on normaalimpaa kävellä vaunujen ja koiran kanssa päivällä kun esim. kymmenen aikaa illalla... :p Kertokaa äidit kokemuksia ja ehdotuksia, miten ootte itse menetelleet vastaavassa tilanteessa.. Vähän huonommat "kaverit" on jo ehtiny väittää et musta tulee huono äiti,en halua et se johtuu ainakaan koiran pissattamisesta..:D

jos on itkuhälytinki mukana ni ei kai siinä mitään ongelmaa, pieni vauva ei sielt sängyst kuitenkaan mihinkään kiipeä ja jos kerta nukkuu niin koko puku-rumba kuulostaa vaan hankalammalta

Ite oon kyllä vienyt roskia ja sun muuta sillai että vauva kotona. En usko että alle 5minuutissa voisi mitään kamalaa tapahtua kun lapsi omassa sängyssään mistä ei pois pääse/missä ei ole mitään vaarallisia esineitä tms..
Kunhan avaimet katsoo aina tarkkaan mukaan :)
Ja tosi8aan,itkuhälyttimissä on pitkä kantavuus,jos "lisäsuojaa" kaipaa.

Monet on varmaan eri mieltä,mutta mä en kyllä rupeis vauvaa raahaamaan mukaan koiran joka pissatus-reissulle.

Kyllä minä olen ainakin jättänyt; jos vauva nukkuu, mitä järkeä herättää häntäkään viiden minuutin takia? Hälläri tosiaan vain mukaan, eikä parane jäärä minnekään juoruilemaan matkalla;.) Vauva on kuitenkin turvassa omassa pinnasängyssään tuon ajan, ja jos sattuu heräämäänkin, niin sitten vain kipin kapin kotiin ;)

Yhteistyössä