V
vauva 5kk
Vieras
Kummassa on parempi liikutella 5kk:n ikäistä vauvaa asioidessa, kaukalossa vai matkarattaiden alatasolla (ei mene täysin akuuasentoon)? Kumpi ergonomisempi vauvalle täsä iässä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ku:no minä kuljetin kaukalossa ja kaukalo oli matkarattaissa!
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Helpoimmalla pääsee, kun lykkää vaunun liinaan/kantoreppuun.
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Helpoimmalla pääsee, kun lykkää vaunun liinaan/kantoreppuun.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Helpoimmalla pääsee, kun lykkää vaunun liinaan/kantoreppuun.
Saa olla aika iso liina/kantoreppu, että mahtuu..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ku:no minä kuljetin kaukalossa ja kaukalo oli matkarattaissa!
Miksi et vienyt matkiksissa?
Alkuperäinen kirjoittaja ku:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ku:no minä kuljetin kaukalossa ja kaukalo oli matkarattaissa!
Miksi et vienyt matkiksissa?
matkiksissa en itse nähnyt vauvaa, mutta kun kaukalossa oli, niin näin kokoajan vauvan kasvot ja tuo meitin vauva ei vielä istunut kunnolla 5kk iässä ja mukuu asennossa ei viihtynyt,
parhaiten viihtyi kaukalossa kun näki äitin ja oli suht istuva asento...
Alkuperäinen kirjoittaja :):me laitettiin vauva aina niihin kaupan vauvakärryihin![]()