Vauva/Kaunis äiti malli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaunis vauva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaunis vauva

Vieras
Onko kellään sitä s-posti osoitetta mihin pystyi lähettämään kuvan itsestä ja lapsesta? Viime kaksplus lehdessä oli ilmoitus että malleja etsitään en vain löydä sitä lehteä enää.

harmi kun esikoinen leikkasi tukkansa..prkl.. tosin se mikään vauva enää ole. minähän voisin omia kuviani lähettää =) en tosin ole yhtään äitimäisen näköinenkään..

Alkuperäinen kirjoittaja MöhköPossu:
Hmmm...mitenhän mahdollista,että meilläkin on kaksi kaunista lasta,ja kaksi rumaa aikuista :o :o :whistle: B)

Tätä miekin olen omalla kohdalla ihmetelly, ja monesti ääneenkin pohtinu että mistähän noi lapsukaiset on meille pudonnu. :whistle:

"Haemme malleja.
Tule mukaan kuvauksiin! Odottajat, vauvat, taaperot, koululaiset, murrosikäiset, isät ja äidit - kaikkia kaivataan.

Jos olet kiinnostunut, lähetä tuore kuva itsestäsi ja lapsestasi/lapsistasi sekä yhteystietosi ( puhelinumero, s-posti, asuinpaikka )."

Tässä vielä postiosoite: Sanna Käsmä, Kaksplus-lehdet, Mallihaku tai Kaunis äiti, Maistraatinportti 1, 00015 Kuvalehdet.

Eivät palauta kuvia, ottavat yhteyttä valitsemiinsa malleihin.

( Kylläpäs mä nyt innostuin vaikkei asia liikuta mua yhtään. )

Alkuperäinen kirjoittaja AiKauhia:
"Haemme malleja.
Tule mukaan kuvauksiin! Odottajat, vauvat, taaperot, koululaiset, murrosikäiset, isät ja äidit - kaikkia kaivataan.

Jos olet kiinnostunut, lähetä tuore kuva itsestäsi ja lapsestasi/lapsistasi sekä yhteystietosi ( puhelinumero, s-posti, asuinpaikka )."

tänks

Alkuperäinen kirjoittaja AiKauhia:
Tässä vielä postiosoite: Sanna Käsmä, Kaksplus-lehdet, Mallihaku tai Kaunis äiti, Maistraatinportti 1, 00015 Kuvalehdet.

Eivät palauta kuvia, ottavat yhteyttä valitsemiinsa malleihin.

( Kylläpäs mä nyt innostuin vaikkei asia liikuta mua yhtään. )

Se on kiva kun joskus joku jaksaa täälläkin antaa sen auttavan käden. :flower: :)

Yhteistyössä