Vauva kipeänä ja raskas viikko takana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pippurinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pippurinen"

Vieras
Vauva ollut kipeänä nyt n. 4päivää ja on aika kitiseväinen ja räkäinen, tämä rasittaa mua suuresti. Mies pois työmatkalla koko viikon ja olen aivan yksin tuon pienen räkänenun kanssa. Kuumetta ei ole, mutta takaraivossa jyskää että varmasti tulee kuume ja korvatulehdus jnejne... jotenkin tuntuu että en jaksa ja selviä tästä :(

Sun täytyy kestää. Pyydä apua.

Mulla sama tilanne, ainoa vaan että lapsia 3 joista kaikki alle 4v. Kaikilla yhteensä viimeiset 4 viikkoa 9 korvatulehdusta + ab kuuria, kaikki kuumeessa, 3 vesirokkoa, 2 sairaalakäyntiä ja iv. antibioottia, edelleen kuumetta yms.

Musta tuntuu että mä en jaksa.

Kyllä sä selviät. Mutta tuo on tuttu tunne, kun vauva ei jaksa olla hetkeäkään itsekseen eikä ole miestä apuna. Ja samalla odottaa, koska tauti pahenee. Onko sun mahdollista saada äitiäsi tai jotain kaveria apuun, että saisit huokaista vähän?

Oikeastaan ei ole mahdollista helposti saada ketään apuun, silä kaikki sukulaiset asuu turhan kaukana enkä kehtaa pyytää tänne, koska kuitenkin tilanne suhteellisen helppo. Jotenkin vaan ahdistaa hirveästi, että mitä jos tauti pahenee, mitä sitten teen (no menen lääkäriin tietenkin), mutta jotenkin tämä vastuu pienestä ihmisestä ilman sen jakamista tuntuu mahdottoman rankalta. Sitten syyllistää itseään, että on huono äiti kun ei jaksa ja välillä itkettääkin...

Yhteistyössä