Vauva laskeutunut rv 28, vähän mietityttää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Aiemmat syntyneet rv 39 ja 37, laskeutuneet 36 ja 32. Olen hieman huolissani, vaikka kanavaa on vielä jäljellä ja paikat ns. kiinni, supistuksia ollut rv 16 asti. Nyt pitäisi välttää kotitöitä, nostelua ja rappusia, helpommin sanottu kuin tehty..

Onko muilla kokemuksia vauvan aikaisesta laskeutumisesta? Millä rv syntyi? Käveleminen on yhtä tuskaa, ainakin kuusi viikkoa pitäisi nyt lepäillä.. :(

pojat mulla laskeutuneet tosi aikaisin lähtökuoppiin, just tossa vaiheessa. toinen synty ajallaan vaikka paikat oli rv 30 asti 2cm auki ja limatulppaki lähti jtn vkolla 32.
mutta toinen meni 10 pvää yli vaikka oli tosi alhaalla. teidän tasan tarkkaan sun fiilikset. uida muuten voi, jos ei oo paikat auki, mutta kävely joo, se on tusssskaa...
tytär mulla laskeutui vasta synnytyksessä ja oonki kuullu, että pojat menee aikasten lähtökuoppaan. :-)

kaikki kolme on laskeutunu tosi aikasin, mut kaikki on menny lasketun ajan yli. Neuvolasta aina varoteltu että pitää ottaa rauhallisesti ettei syntyis liian aikasin, johon minä oon tuumannu että ykskään ei oo syntyny ennen laskettua eikä synny :saint:
Mutta tokihan se on niin yksilöllistä...

Yhteistyössä