P
Petetty
Vieras
Juttu oli näin, että soitin alkuvuodesta Vauva-lehden asiakaspalveluun, että perun lehden koska olen huomannut että kaupassa irtonumero on todella usein alennuksella, jopa puoleen hintaan ja tulee halvemmaksi ostaa lehti irtonumeroina. Olin kestotilaaja ties monetta vuotta ja vuoden tilaus (11 numeroa, yksi niistä kaksoisnumero) maksoi 60?.
Annoin myös palautetta siitä, että tilaajien lehtiin ei edes paineta ale-hintaa / lätkäistä aletarraa, eli näin yritetään harhauttaa kestotilaajia uskomaan että lehti tulisi halvemmaksi.
Asiakaspalvelija sai taivuteltua minut jatkamaan kestotilaajana LUPAAMALLA seuraavan vuoden hintaan 40?. Silloin olin maksanut tilaukseni huhtikuun loppuun, eli lupasi 5/2008-4/2009 lehdet hintaan 40?.
Eilen tuli lasku, jossa tilaushinta kuitenkin oli 62?.
Soitin asiakaspalveluun tuosta lasku-asiasta, että minulle luvattiin lehti 40?:lla ja kuitenkin tulee 62? lasku.
Asiakaspalvelija väitti, ettei sellaista olla voitu luvata, etsi tiedoista jopa sen puhelun, ja sinne ei oltu merkitty mitään! Eli koen tulleeni huijatuksi, koska mielestäni suullinenkin lupaus on sopimus tuollaisessa asiassa.
Peruin sitten tilaukseni, ja nyt kuulema laskuttavat toukokuun numeron erikseen, mikä sinänsä myös mielestäni väärin koska en olisi sitäkään lehteä tilannut jos olisin tiennyt huijauksesta.
Mihin kannattaisi ottaa yhteyttä? En aio jättää asiaa tähän, kyse on periaatteestakin! Hoitaako kuluttaja-asiamies tälläisiä tapauksia vai mitä kannattaisi tehdä??
Annoin myös palautetta siitä, että tilaajien lehtiin ei edes paineta ale-hintaa / lätkäistä aletarraa, eli näin yritetään harhauttaa kestotilaajia uskomaan että lehti tulisi halvemmaksi.
Asiakaspalvelija sai taivuteltua minut jatkamaan kestotilaajana LUPAAMALLA seuraavan vuoden hintaan 40?. Silloin olin maksanut tilaukseni huhtikuun loppuun, eli lupasi 5/2008-4/2009 lehdet hintaan 40?.
Eilen tuli lasku, jossa tilaushinta kuitenkin oli 62?.
Soitin asiakaspalveluun tuosta lasku-asiasta, että minulle luvattiin lehti 40?:lla ja kuitenkin tulee 62? lasku.
Asiakaspalvelija väitti, ettei sellaista olla voitu luvata, etsi tiedoista jopa sen puhelun, ja sinne ei oltu merkitty mitään! Eli koen tulleeni huijatuksi, koska mielestäni suullinenkin lupaus on sopimus tuollaisessa asiassa.
Peruin sitten tilaukseni, ja nyt kuulema laskuttavat toukokuun numeron erikseen, mikä sinänsä myös mielestäni väärin koska en olisi sitäkään lehteä tilannut jos olisin tiennyt huijauksesta.
Mihin kannattaisi ottaa yhteyttä? En aio jättää asiaa tähän, kyse on periaatteestakin! Hoitaako kuluttaja-asiamies tälläisiä tapauksia vai mitä kannattaisi tehdä??