vauva liikkuu, kohdunsuulle pistelee/vihloo.. mitä tämä on??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv39
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kiitos tiedosta! on siis ihan normaalia eikä mitään tulehduksen aiheuttamaa. säikähdin jo että mitä ihmettä tämä on. kauanko ennen synnytystä tämä ylensä alkaa?

mulla on ollut tuollaista kaikkien kolmen kanssa, taitaapi kohdunsuu siellä venyä. tosi pistävää oli ja itse mietin että onko siellä kynnet.. ;-D

Heh, osuvasti kuvattu. Mulla myös ollut kaikissa kolmessa raskaudessa. Oli vaan yks kiva vaiva muiden joukossa ajoittain puolivälistä alkaen. Kohdunsuulle ei mulla tehnyt mitään, mutta toivotaan ap että sulla edistystä tapahtuu! ;)

mulla ihan sama viimeisen viikon aikana ollut ja sen aikana kohdunkaula hävinnyt kokonaan ja auennut 1 senttiin. Lääkäri sanoi,että voi alkaa tulee missä vaiheessa vaan. Eli kasssit jo valmiiksi matkaa varten

mulla tuntunut tuota vihlomista tässä raskaudessa ihan alusta lähtien. siis jo ennenkuin menkat jäi pois. aiemmissa raskauksissa mulla on tuntunut synnytyssupistukset vihlontana kohdunsuulla. muuten taas sitten kohdunsuun pehmeäminen ja aukeaminen on tuntunut vihlontana/raapimisena kohdunsuulla.

Yhteistyössä