Vauva luennolle/seminaareihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mihipii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kai 1 kk vanhalla voi kovin "vakituista hoitajaa" olla, eikö joku muu kävis? Maksat vaikka MLL:n hoitajalle (onkos se jotain 8 euroa tunti tms) siitä että odottaa luentosalin ulkopuolella tai vaikka koulun kahviossa vauvan kanssa sen pari tuntia. Ja antaa pulloa jos herää. Voit tauolla itse käydä katsomassa miten sujuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Ei kai se sun oma opiskeluskaan voi kovin täysipainoista olla jos joudut 1 kk vanhaa samalla hoivaamaan ja vahtaamaan ja singahtelemaan ulos jos tulee kiukku?

Miksei isä voi jäädä hoitamaan?

No meillä menee vähän ristiin nää luennot. Hänellä on labroja just samaan aikaan kun mulla semmat, että sinne varmaan vielä vähemmän voi viedä... Ja kummatkaan ei oikein voi olla pois, tärkeitä juttuja.

En mäkään mielelläni ottais mukaan, mut kai se on pakko jos vielä kysyn luennoitsijalta eka. Tai sitten palkkaan jonkun kaverin hoitamaan jos vain saisi jonkun suostumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Ei kai se sun oma opiskeluskaan voi kovin täysipainoista olla jos joudut 1 kk vanhaa samalla hoivaamaan ja vahtaamaan ja singahtelemaan ulos jos tulee kiukku?

Miksei isä voi jäädä hoitamaan?

No meillä menee vähän ristiin nää luennot. Hänellä on labroja just samaan aikaan kun mulla semmat, että sinne varmaan vielä vähemmän voi viedä... Ja kummatkaan ei oikein voi olla pois, tärkeitä juttuja.

En mäkään mielelläni ottais mukaan, mut kai se on pakko jos vielä kysyn luennoitsijalta eka. Tai sitten palkkaan jonkun kaverin hoitamaan jos vain saisi jonkun suostumaan.

Eihän se pelkästään luennoitsijasta ole kiinni. Mun mielestä lasten paikka ei ole luennoilla. Siellä on tarkoitus opiskella sekä sen äidin, että muidenkin läsnäolijoiden. Ei niitä lapsia työpaikallekaan viedä. Ei täällä kukaan keskustele, et haittaiskohan ketään jos veisin kaupan kassalla istuessa vauvan mukaan vaikka kantoliinassa? Ku eihän se pieni ääni voi asiakkaita häiritä.

Ikävän hakala tilanne sinulla, itsellä on aikanaan ollut sama opinnot alkoivat kun vauva oli vasta pari kuukautta. Hoidin tilanteet milloin mitenkin, mutta ei kyllä käynyt mielessäkään ottaa luennoille mukaan.

Yhteistyössä