Vauva mahassa ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuku96
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miuku96

Vieras
Miltä vauvan liikkeet tuntuu mahassa? Mulla on maha pyöristynyt parin kuukauden aikana ja tänään ihan kuin olisin jopa tuntenut siellä liikehdintää??? Mahdotonta koska raskaustesti näyttää negaa, vai onko?? Mulla on viimeksi ollut KUNNON menkat marraskuussa, sen jälkeen on tullut vain pientä tuhruttelua... Tunnen itseni hulluksi...

Raskaustesti voi näyttää negaa vaikka olisikin raskaana ja tuhruvotoa voi tulla kuukausittain vaikka olisikin raskaana. Soita nyt ihmeessä äkkiä lääkäriin ja varaa aika verikokeisiin ja mahdollisesti ne ottaa myös ultraan jolla ainakin saadaan 100% varmuus oletko raskaana.

Jos olet syntynyt -96, olet 17 vuotias? Luulisi olevan järkeä sen verran päässä että olisit soittanut jo ajat sitten sinne lääkäriin.

Kerroin äitille tästä, sen mielestä ei ole tarpeellista lähteä lääkäriin.. Oon 16, täytän joulukuussa 17.. Mä laitan nuo suoliston piikkiin, mahan toimintaki on tosi surkeeta ollut kun ei suolisto pelitä :/. Kiitos kuitenkin.

Ei ole kovinkaan harvinaista että raskaustestit näyttää negaa vaikka olisikin raskaana.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1024072-raskaustestit-negatiivisia-raskaus-silti-jo-pidemmalla/#post10618068

Tee uusi raskaustesti. Jos näyttää positiivista niin soita äitiysneuvolaan. Jos näyttää negativista niin soita terveyskeskukseen. Kuukautisten loppuminen ja turvotus voivat olla oireita esim jostain tulehduksesta. Syy on joka tapauksessa tutkittava.

Hmh..ottaiskohan kukaan äiti noin lungisti, jos kuukautisia ei oikein ole ollut ja maha pyöristyy...itsellä on samaa vuosilukua oleva tytär ja minä en ottaisi.

Onhan näitä nimittäin nähty. Kaverin miehen sisko sai kuulla raskaudestaan muutama kuukausi ennen...luultiin raskautta kystaksi. Yhdellä kaverilla raskaustesti ei suostunut näyttämään plussaa vaikka raskaana olikin.

Jos olisit oma tyttäreni, niin kiikuttaisin sinut lääkäriin, ihan vaan varmuuden vuoksi. Se että kuukautiset katoaa pitäis selvittää, vaikka raskaana ei olisikaan.

Yhteistyössä