V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä minä ainakin käyn vähän väliä katsomassa päivällä ulkona nukkuvaa lasta, enkä nuku päiväunia silloin..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voisiko joku kertoa, mitä eroa on sillä nukkuuko se vauva siellä ulkona yöllä vai päivällä (jolloin äiti saattaa olla sisällä päivälevolla) ??!!!!!
Eläimiä voi mennä vaunuihin päivälläkin, sekä vaunut voi kaapata mukaansa joku päivälläkin.. Joten, selvitättekö eron kiitos. Ja ei, syyksi ei riitä "nokun ei vauvan paikka ole ulkona yöllä"...
Ja itse en todellakaan ole ulkonanukuttaja, kunhan vain ihmettelen tätä joukkohysteriaa.
Alkuperäinen kirjoittaja sivle:Kyllä minä ainakin käyn vähän väliä katsomassa päivällä ulkona nukkuvaa lasta, enkä nuku päiväunia silloin..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voisiko joku kertoa, mitä eroa on sillä nukkuuko se vauva siellä ulkona yöllä vai päivällä (jolloin äiti saattaa olla sisällä päivälevolla) ??!!!!!
Eläimiä voi mennä vaunuihin päivälläkin, sekä vaunut voi kaapata mukaansa joku päivälläkin.. Joten, selvitättekö eron kiitos. Ja ei, syyksi ei riitä "nokun ei vauvan paikka ole ulkona yöllä"...
Ja itse en todellakaan ole ulkonanukuttaja, kunhan vain ihmettelen tätä joukkohysteriaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:No on meilläkin vauva joskus nukkunut yöllä ulkona vaunuissa. Oon nukuttanu sinne kun en ole muuten saanu nukahtamaan ja antanu nukkua siellä vähän aikaa ennenku oon kantanu omaan sänkyyn... tosin oon ite ollu hereillä eikä vauva ole todellakaan koko yötä ulkona nukkunu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sivle:Kyllä minä ainakin käyn vähän väliä katsomassa päivällä ulkona nukkuvaa lasta, enkä nuku päiväunia silloin..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voisiko joku kertoa, mitä eroa on sillä nukkuuko se vauva siellä ulkona yöllä vai päivällä (jolloin äiti saattaa olla sisällä päivälevolla) ??!!!!!