Vauva on 7vkoa ja mulla on menkkaolo! :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalamama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kalamama

Aktiivinen jäsen
17.02.2006
1 874
1
36
|O ei voi olla, eihän ne vielä voi alkaa? Vasta pari viikkoa sitten loppui jälkivuoto :headwall: Ja pahintahan tässä on se, että esikoisen jälkeen (kun oli 8kk) mun ekat menkat kesti runsaina ja kivuliaina 5vkoa, kunnes lopetin imetyksen kokonaan ja aloitin ehkäisyrenkaan käytön. Jos nyt alkaa samalla tavalla niin en kyllä kestä niitä ja pakko sit lopettaa imetys kokonaan.. Nyt mennään osittaisella, vauva saa pulloa ja rintaa 50-50. minipillerit mulle ei sovi, pahentaa vaan menkkoja eikä auta ainakaan siihen säännöllistymiseen. Haluaisin jatkaa edes tätä osittaista imetystä mutta eihän sitä voi hormonaalisen ehkäisyn kanssa.

Ja alavatsassa kaivertaa niin että kohta varmaan alkaa vuoto.. valkovuotoa on jo runsaammin :/ Ihan tyhmää! |O

Saisinkohan mä renkaan käyttöön vaikka imetän? Osassa ohjeista sanotaan ettei oo muuta haittaa kuin maidon mahdollinen väheneminen. Ei se haittais, jos olis ees pieni mahdollisuus ettei tartteis kärsiä kivuista ja samalla sais vielä imettää.

Pisti kuukautiskupin kiehumaan :/ Onpahan sit valmiina jos kohta joutuu ottaa käyttöön.. Tosiaan alaselkää "kuumottaa" ja vatsaa juilii, valkovuotoa on sen verran et koko ajan pitää käydä vessas tarkistelemassa. Ottaa päähän kyllä!

Mun alko menkat esikoisen ollessa 2kk ja täysimetin. Että kyllä ne voi alkaa... Kaks muuta lasta on ollut 4kk ja reilu 5kk kun menkat alkoi, ja täysimetyksellä nekin...

Kuumimmat

Yhteistyössä