Vauva perätilassa, milloin kääntyi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Millä viikoilla vielä kääntyi?

Mulla on jo pitkään ollut noin, pää tuntuu tuossa heti rinnan alla, huomenna alkaa 32. raskausviikko. Voiko tässä vielä olla aivan rennolla mielellä, että kyllä se kääntyy vai miten? Haluaisin niin synnyttää alakautta ja tämä tilanne tuntuu oudolta, esikoinen viihtyi hyvin aikaisessa vaiheessa raivotarjonnassa..

Ulkokautta käännettiin 2 vkoa ennen laskettua aikaa... ja pysyi oikein päin loppuajan. Mutta voivathan nuo kiepsahdella ihan viime metreille saakka.

Mulla esikoinen oli omasta mielestäni vkolta 28 perätilassa koska silloin tuntui kunnon rytinää ja sen jälkeen ei kääntynyt. Yritettiin kääntää vkolla 37 mutta ei kääntynyt helpolla niin en tahtonut yrittää enää. Itse ei kääntynyt ja mentiin sektioon. Hyvä kuitenkin että tiedetään vauvan olevan perätilassa koska oman vauvani kohdalla menin muista syistä synnytystapa-arvioon ja siellä vasta saatiin tuo selville. Neuvolassa vaikka kuinka moni eri täti oli ollut kaiken aikaa sitä mieltä että on oikein päin, se oli melkoinen shokki että edessä onkin sektio.

Lohdutuksen sanoja; itselläni oli perätilassa ja synnytin niin alakautta(ja vieläpä kaksoset ja molemmat synnytin perätilassa ilman ongelmia). Todella helppo synnytys ainakin minulle. Ainoastaan se synnytysasento oli epämukava. Magneettikuvassa katsoivat lantion mittani ja ne loistavat, joten onnistui noin.

Yhteistyössä