M
metsähine
Vieras
Olisiko vinkkejä? Korviketta syövä vauvani syö aamupäivällä aina vähän kerrallaan eikä suostu päikkäreille. Normaali annos on 100-120ml, joskus pulauttaa osan ja vaatii sen jälkeen lisää maitoa, joskus ei vain syö kaikkea vaan haluaa taas vähän lisää ja vähän lisää. Olisi itselle tuhannesti mukavempi että saisi isomman satsin menemään kerralla, mutta enhän minä henno olla lämmittämättä sitä maitoa, vaikka vain vähän kerrallaan jos toisella kerran on nälkä. Joskus vauva tosin "huijaa" nälkäitkulla ja eleillä, sitten kun pulloa pistää huulille menee silmät kiinni. Mutta uskallapas laskea pois sylistä! Silloin alkaa huuto..
Vauva on vajaa 2kk, tiedän että pienelle on aika turha vielä yrittää saada mitään rytmiä, mutta kaipaan täältä jotain tukea koska minulle sanottiin, että anna vauvan huutaa nälkäänsä, kyllä se sitten maistuu isompi määrä. Sama kuin minä sanoisin aikuiselle että nyt syöt kyllä vähän liian usein, paastoapa pari päivää niin ei tarvitse koko ajan kokata!
Vauva on vajaa 2kk, tiedän että pienelle on aika turha vielä yrittää saada mitään rytmiä, mutta kaipaan täältä jotain tukea koska minulle sanottiin, että anna vauvan huutaa nälkäänsä, kyllä se sitten maistuu isompi määrä. Sama kuin minä sanoisin aikuiselle että nyt syöt kyllä vähän liian usein, paastoapa pari päivää niin ei tarvitse koko ajan kokata!