vauva yksin nukkumassa rattaissa vilkkaan kadun varrella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kylmä nakki

Aktiivinen jäsen
07.07.2006
16 967
11
38
tuli tuossa vauva autossa yksin-ketjusta mieleen että uskallatteko te jättää lapsen ulos yksin vaunuihin nukkumaan kun käytte kaupassa tvs? minä en.
eilen näin tutun joka jätti vauvan (3kk) Itsenäisyydenkadun varteen, eli vilkkaan tien, nukkumaan ja meni itse kauppaan sisälle. kyllä mä sille sanoin että IKINÄ en uskaltaisi edes pienen, rauhallisen paikan kaupan pihaan lastani jättää yksin, saati sitten Tampereella vilkkaan tien varteen :|

En jättäisi todellakaan. Toiseen ketjuun viitaten mitä jo sanoinkin niin jätän vauvan 3,5kk autoon VAIN jos esim tankkaan ja maksan sisälle bensamaksun tai jos jätän auton postin eteen ja palautan esim jonkun tuotteen..muuten e koskaa jätä

No en uskaltais. Ois hirveää, jos joku sen varastais tms. Sitten itse miettis, että missähän se mun vauva parka on ja mitä sille tehdään siellä. Kuin se kärsii jne. :o
Oliko se sellaisessa paikassa, että äiti näki vaunut sisältä koko ajan? Se olis pikkuisen lieventävä asia.

on kyl hirmu surullista ettei nykypäivänä voi jättää.. silloin kun mä olin pieni niin äiti saattoi hyvinkin jättää lähikaupan ulkopuolelle vaunuihin.. toki siis oli koiria vierellä vahtimassa, tosi "pahoja" cokkereita... :D

ja siis itse en tänäpäivänä jättäis... on se maailma muuttunut kamalampaan suuntaan.. mutta olen meidän kipsan ulkopuolelle kullä jättänyt kun olen vienyt loton.. silloin on yleensä koira mukana :D

Alkuperäinen kirjoittaja touhupeppu:
No en uskaltais. Ois hirveää, jos joku sen varastais tms. Sitten itse miettis, että missähän se mun vauva parka on ja mitä sille tehdään siellä. Kuin se kärsii jne. :o
Oliko se sellaisessa paikassa, että äiti näki vaunut sisältä koko ajan? Se olis pikkuisen lieventävä asia.

ei näe :| . liike on portaiden yläpäässä ja ikkunan edessä on hyllyt täynnä tavaraa, sellainen pieni putiikki jossa on kaikenlaista helyä myynnissä.

mä olen joskus miettinyt että onneksi ei asuta ykköskerroksessa, en varmaan uskaltaisi jättää lasta pihalle nukkumaan, kun asutaan kuitenkin lähellä keskustaa ja vilkkaassa kaupunginosassa (tie ihan vieressä jne).

Yhteistyössä