vauvahaaveita 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heips! Taitaa mulle täti tulla kylään ku on taas niin kuumat ja turvonneet rinnat=) Onko tuo ihan normaalia ku rinnat on ihan kuumat?:) Mulla on kyllä ollu sitä ennenki.

Jotenki niin kiva olo nyt ku jouluki tulee...joululauluja tässä kuuntelen ja parit jouluvälotki oon jo sisälle virittäny...joulu on niin ""lyhyt"" että sama alottaa se vähä aikasemmin:D

Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille!:)

31/32 on menossa, ei ole vielä ainakaan tullut täti kylään, mutta katsotaan......sormet ja varpaat on ristissä.
Leppis toivon että olisit väärässä, ja että plussa tulee...

Ilmoittaudun minäkin uuteen pinoon! Taas meni viikonloppu reissussa, huomenna alkaa vasta arki:) Tuntuu ihan sunnuntailta, onko nyt ihan oikeesti maanantai?! Meillä on kyllä ajatukset olleet ihan muualla kuin vauvoissa. Tänään on ilmeisesti kp16, muttei olla keretty mitään pariin päivään tekemään! Kunhan tästä kotiin päästään illemmalla (vielä siis vanhemmilla) niin sitten pistetään tohinaksi;) Viimeksi kierto oli kai 33 tai 32 pv, mutta kannattaahan sitä nyt varmuuden vuoksi siinä keskivaiheilla koittaa vähän aktiivisemmin=) Mutta toisaalta on ollut ihanaa vain touhottaa muita juttuja niin et vauvat on kyllä kokonaan unohtunut (toki ne haaveet alitajunnassa kokoajan kutkuttelee)!

Tuntuu kyllä että vastahan me jännitettiin teidän tätejä/plussia, ja taas ollaan samassa pisteessä:) Niin se aika vaan menee.. Mutta plussaonnea, jos paukahtaisi molemmille (ewa&leppis) oikein kirkkaat plussat!!

Mulla tänään kp30/34 ja täti tulla hurautti ihan äkkiarvaamatta ja yllättäin paikalle! Mut ei se mitään, ois vaan voinu tulla vähä parempaan aikaan ku tulla tupsautti kesken työharjottelupäivän, enkä ollu mitenkää varautunu...noh, onneksi siitäki selvittiin=)

Nyt alko mulla sit taas kp1/30 vissii:) Luulen et nyt rupee kierto tasaantumaan.

Mut piän tädin taas täällä, toivottavasti se ei teitä saavuta ennen ens joulua:D Plussatuulia!!

Hei
Mustikka: Hyvähän se on siinä puol välissä vähän yrittää. Se on hyvä välillä tuulettaa aivoja tästä kaikesta haaveilusta, ja miettiä ihan muita juttuja.
Leppis: Voi harmi, että se täti tuli sinne, mutta nyt oo kiltti ja pitä täti sielä, ja toivotaan että ens kierrossa menisi paremmin.
mulla on tänään kp 32/32 ( Nää saattaa aina hieman heitellä), joten vähän jo jännittää, oon vaan niin tottunut jo siihen että täti tulee kylään, mutta nyt ihan oikeesti toivon että täti pysyisi siel leppiksen luona.
Sormet, varpaat ja hiuksetkin on ihan ristissä että se plussa tulisi jo mulle.

Tertsi:)

Täällähän ihan tohinoissa jo 3:s ketju meneillään;)kiva!
Joulu tosiaan tulollaan ja ennen kuin arvataankaan, niin aatto jo kolkuttelee ja viimosia lahjoja ostellaan:) meilläkin valoja on viritetty ulos ja on mukava kun ne valasee kotiintullessa, kun muuten on niin pimeetä:/sais sitä lunta tulla ihan oikeesti jo!!
Mulla menny mukavasti, ainakin tähän rv6 asti, ei pahoinvointia, onnex. Nälkä tosin tuntuu olevan kokoajan;) ja väsyttää väsyttää väsyttää. Töissä oon jaksanu olla ihan pirteenä(ihme kyllä) mutta kotona ei sit jaksa/viiti tehä mitään.
Tällaisia kuulumisia meille ja kovasti oottelen, että kaikilla olis onni myötä=) Plussaonnea! Koittakaahan jaksaa pimeästä ""syystalvesta"" huolimatta=)!!!!

Kp. 33/32, ei merkkiäkään menkoista, ei vatsakipuja tms...
Toivottavasti nyt onnistaisi....=) Todennäköisesti saan psyykkeelläni tädin vaan myöhästymään hurjasti, mutta halu on niin suuri, ja jännittää kauheesti, ihan vattan pohjasta kutittaa.....Hyvä kun pysyn housuissani, odottelen ainakin viikon ja sitten ryhdyn testailee... testikin odottelee valmiina.... Mikä on ihmeellistä, niin just ku on syöny tekee taas mieli ruokaa, toisaaltaan väsyttää jatkuvasti.
Kävin eilen ostelemassa joululahjoja ja en voinut olla eksymättä sinne vaavi osastolle katsomaan niitä suloisia pieniä vaatteita.

Täällä jännätäään teidän puolesta,kaikki on ristissä kun risukasat konsanaan:) elikkä kaikki on mennyt hyvin nyt meneillään 8+5 eka neuvola takana se oli sitä lappujen täytttämistä ja kyselyä verenpaineen ja hemoglobiinin mittausta. Nyt sit odotan innolla kutsua ultraan, aika kuluu lasten iltapäiväkerhon ohjaajana kyllä hyvin tekemisen pulaa ei ole!!! kaikille tasapuolisesti oikein paljon haleja ja plussapallerot vain hyppimään joka iikalla:)!!!!!!

Aika ""outo"" kysymys.....Täällä monet ovat ""vasta"" 20 ja haluavat lasta,eikä niitä ihmetellä. No meillä on elämän vaihe hyvällä mallillaan sopivan kokoinen asunto miehellä työpaikka ja minulla opiskelussa sopiva vaihe,nyt olen itse töissä ja muutenkin menee kivasti,mitä niitä syitä nyt niin kovasti pitäisi olla?? olemme puhuneet vauvasta jo pidempään,eikä ole ihme että 23 v odottaa lasta,vai mitä muut on mieltä?;) monet kaverit ovat tulleet äideiksi jo 18 v eikä niitä ihmetelty silloin ollenkaan!!! onko itselläsi lapsia ,tai haaveita vauvoista? ihan vain mielenkiinnosta!!!

Joo niin mä oon 20.v, vuoden alussa 21 ja mun mies nyt 21.v. Eilen tuli täyteen puoli vuotta siitä ku lasta alettiin yrittään...vielä toiset puoli ni pääsee/joutuu tutkimuksiin, toivottavasti niihin ei joutus...

Mä en jaksa enää ressata tästä ettei lasta oo tullu. Välillä helpompaa ja välillä sit vaikeempaa. Mut turha kai se on ruveta murehtiin sellasta mille ite ei oikeen voi mitään.
Vai?=) Pitäs jaksaa vaan oottaa...oottaa...ja o
o
t
t
a
a
vaikka välillä se tosiaanki rassaa.

kp 35/32, ai että tekis mieli olla onnellinen, mutta maltti on valttia.... Ens tiistaina rupeen testailee, ellei täti tuu ennen sitä.
Mulla on kyll niin hyvä olo kaikinpuolin, uskon että täti tulee, mutta myöhässä.
Onko kellään kunnon munalukkoa, jos pistäis oven lukkoon, eikä päästäis tätiä sisään. =)

Ewa! Onhan täti pysynyt poissa vieläkin?! Nyt alkaa kyllä kierto venymään huimaksi jos menkat on pysyneet poissa:) Jospa nyt olisi tärpännyt!!!=))))

Missäs kaikki muut luuraa? Vai onko kaikki odottajissa jo? Mukavaa ja valoisaa(täällä on ainakin lunta!) viikon alkua!

Heipparallaa!!!

käyn aika harvoin täs koneella ,mut aina kyl käväsen täl palstalla kuulumisia katselemassa:) eli neuvola meni kivasti nyt odottelen sit täs ekaa ultraa:) mitäs tänne muille kuuluu? ewa onkos jännitys kasvanut??? toivottavasti tärppäs nyt täl kerralla!!! kirjoitelkaa taas kun ehditte ja mä käväsen lukemas kun ehdin ja jaksan joskus kun tekee vain mieli loikoilla sohvalla ei muuta jaksa!!!

Täti on pysynyt vielläkin poissa. Rupeen olee jo onnesta mykkyrällä (ihan salaa). Kuitenkin pelkään että jospa se kuitenki tulee tullakseen. Mutta toisaaltaan haluaisin jo tuntea kaikkea kivaa, en oo varma, onko kyseessä mielikuvitus tai oikeat oireet, mulla nimittääin on....
... Pahoinvointia, mutta ei kuitenkaan okseta....
... Rinnat on arat, mutta ei ihan koko ajan, ja lähinnä kosketusarat... jne..
En jaksannu odottaa huomiseen, joten tein testin jo tänään heti töiden jälkeen, testissä luki että sen voi tehä ihan milloin vaan... jne... Mutta jos mennään ihan asiaan... niin vastaus kysymyksiine on että sieltä tuli ihan haalea, mutta silti olemassa oleva plussa. MEITSILLE TULI PLUSSA!
Kuitenkin pelkään että piste oli niin vaaleanpunainen, että oon kattonu omiani, ajattelin uusia testin aamuvirtsasta, silloinhan arvot ovat korkeimillaan, eli odotellaan huomista aamua!
Tunteet ovat aivan uskomattomia , mitkä myllertävät, vatsaa kutkuttaa jännityksestä. Haluaisin niin että se olisi totta. Tuntuu haluavan mieskin, kun yllytti mua menemään testiä tekemään, piti ihan sanoa että saisinko käyä pissalla yksin, ja tulkitaan tuloksia sitten yhessä...=) Voi tätä tunnetta.
Ups! Sain kauhean romanin aikaseksi, mutta tunteet ovat uskomattomia! Toivon sydämestäni teille kaikille plussia ja tätä hienoa tunnetta, jota tunnen nytten, toivotaan että tunne ei osottaudu vääräksi ja että tälläkertaa en saisi kokea keskenmenoa, yksi on jo taivaassa.

ONNEA EWA!!!!!Vihdoinkin teille tulee oma lapsi! Aivan mahtavaa! Te olette sen todellakin jo ansainneet=))))))Yritys palkittiin, tällaiset tapahtumat luovat uskoa meille lopuillekin haaveilijoille:) Me leppiksen kanssa ollaan vasta alkutaipaleella tässä projektissa, mutta tullaan odottajiin perässä kunhan keretään. Joukko alkaa huveta....pitänee puurtaa ihan omin voimin eteenpäin, kun näitä ilouutisia alkaa sadella näinkin tiheään:) Miljoona halausta koko perheelle!!! Äläkä yhtään epäröi, siitähän aina lähdetään että plussa tarkoittaa pientä ihmisen alkua, ja kaikki menee niinkuin on tarkoitettu! Varmasti hienosti ja saatte lapsenne syliin ensi syksynä!

Ihan mielettömän paljon onnea Ewa! Ihan uskomaton juttu! Tää ketju alkaa olla jo melko hedelmällinen:)

Tänää pääsin ekaa kertaa perjantain jälkee avaamaan tän ketjun. Mikä lie ollu. Mulla ei oo mitään paniikkia enää tästä vauva asiasta:) Mä oon ihan täysillä hengessä mukana kaikkien teidän kanssa, jotka jo odotatte tai siitä vielä haaveilette tai vasta ootte plussannu=)

Mustikan kanssa sitä ainaki vielä jaksetaan vielä yrittää=)

Ihana ku tuli lunta ja joulu tulee!!!;)

SUUR kiitos kaikille, jotka ovat kannustaneet ja olleet tukenani huonoina päivinä.
Otamme onnittelut vastaan suurella sydamellä, toivottavasti te olette seuraavat jolle tärppää plussa.
En kyl uskalla olla kauhean onnellinen vielä, ei sitä koskaan tiedä, jospa tämäkin katkee vielä, mutta yritän ajatella kuitenkin positiivisesti ja toivon parasta. Toivotaan että saan heinäkuun lopussa terveen pienokaisen.
Onnea teille yritykseen, kyllä sielä tunnelin päässä on valoa, vaikkei aina tunnukkaan siltä. kyllä se joskus tulee.
Minä siirryn odottajien puolelle, mutta käyn aina silloin tällöin täälä lukemassa, mitä teille kuuluu?
Hauskaa jatkoa!
Joten olkaa kiltisti ja yrittäkää kovasti, mutta muistakaa myös ottaa aikaa itsellenne ja hemmotelkaa itseänne! =)
Kiitos vielä kerran!=)

Ihanaa kuulla että lisää plussia tälle ketjulle:) Paljon onnea ja haleja sinne kaikille kolmelle:) ei sitä usko ei kun se haaleakin viiva siihen ilmestyy,tulee tunne et kuvittelenko viivan siihen ,munki piti kysyä mieheltä et olenko hullu jos nään 2 viivaa;) ja niinhän siinä komeili 2 viivaa vaik toinen olikin haalea!!! nyt meneillään sit 9+5. Onnellista odotusta sinnepäin!!!

Hei!
Ajattelin tulla katsomaan, mitä teille tänne kuuluu?
Mutta tää näyttää aika hiljaselta ketjulta.
Mä sain varattu itselleni ajan neuvolahoitajalle, viikkoja on nyt takana 5+4, ja eka käynti neuvolassa jännittää.
Pidän peukkuja teille, toivotaan että siirrytte mahd. pian tonne odottajiin. Ois kiva jatkaa sielä rupattelua.
Anteeks et vierailin taas!

Jes tänään alko sit pitempi loma:) Vapaata on tiistaihin asti sekä minulla että miehellä:) Pitkästä aikaa näin. Tuli pyörittyä tämä päivä sitte jouluotoksilla ja huomenna uuestaan...on se vaan niin ihana kun joulu tulee!:D

Vielä kerran suuret onnittelut kaikille plussanneille! Eiköhän me muutki joskus se plussa saaha...yritystä ainaki tuntuu olevan kehissä, joko tiedostaen tai tiedostamatta:)
Täällä rauhallista....kyllä se vauva meillekki tulee sit ku on se aika:) Mukavaa viikonloppua ja lomaa kaikille!!

Johan pomppas ku jo kakkossivulla oltiin=) Missäs te kaikki näin joulun alla ootte?Kaivattas vissiin uutta potkua ja usiain ihmisiä tähän ketjuun...Tulkaahan kaikki mukaan ja kirjotelkaa kuulumisia, ihan mistä vaan!:)

Heipparallaa!!!

kova flunssa on ihan vetänyt sängyn pohjalle ylhääl ei jaksa paljon olla ja kuume aaltoilee. Viime pe 2.12 olin ultrassa ja siellä se meidän pikku duracel sitten heilutti käsiä ja jalkoja niin vimmatusti että lääkärikin sanoi ettei ollut nähnyt noin liikkuvaa vauvelia tos vaiheessa ihan aoli tuo näky 2,33cm:) koittakaas nyt saada niitä plussia sinne testeihin niin pääsette katselemaan tekin sitä ihanaa näkyä;) kaikkea hyvää koko porukalle hippulat vinkumaan siellä makuhuoneen puolella niin kyllä se siitä!!!

Yhteistyössä