Täti on pysynyt vielläkin poissa. Rupeen olee jo onnesta mykkyrällä (ihan salaa). Kuitenkin pelkään että jospa se kuitenki tulee tullakseen. Mutta toisaaltaan haluaisin jo tuntea kaikkea kivaa, en oo varma, onko kyseessä mielikuvitus tai oikeat oireet, mulla nimittääin on....
... Pahoinvointia, mutta ei kuitenkaan okseta....
... Rinnat on arat, mutta ei ihan koko ajan, ja lähinnä kosketusarat... jne..
En jaksannu odottaa huomiseen, joten tein testin jo tänään heti töiden jälkeen, testissä luki että sen voi tehä ihan milloin vaan... jne... Mutta jos mennään ihan asiaan... niin vastaus kysymyksiine on että sieltä tuli ihan haalea, mutta silti olemassa oleva plussa. MEITSILLE TULI PLUSSA!
Kuitenkin pelkään että piste oli niin vaaleanpunainen, että oon kattonu omiani, ajattelin uusia testin aamuvirtsasta, silloinhan arvot ovat korkeimillaan, eli odotellaan huomista aamua!
Tunteet ovat aivan uskomattomia , mitkä myllertävät, vatsaa kutkuttaa jännityksestä. Haluaisin niin että se olisi totta. Tuntuu haluavan mieskin, kun yllytti mua menemään testiä tekemään, piti ihan sanoa että saisinko käyä pissalla yksin, ja tulkitaan tuloksia sitten yhessä...=) Voi tätä tunnetta.
Ups! Sain kauhean romanin aikaseksi, mutta tunteet ovat uskomattomia! Toivon sydämestäni teille kaikille plussia ja tätä hienoa tunnetta, jota tunnen nytten, toivotaan että tunne ei osottaudu vääräksi ja että tälläkertaa en saisi kokea keskenmenoa, yksi on jo taivaassa.