vauvaheeveista ja raskautumisen vaikeudesta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja weraW
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

weraW

Vieras
Me ollaan nyt yritetty kohta 2v saada toinen muksu alulle. Raskauduin kerran, mutta se päätyi keskenmenoon viikolla 9. Sain lugesteronit ja primolutit koska mun kierto heittää häränpyllyä ja ei pysy kuosissa lainkaan. no viime kiertoon söin primot jotta menkat alkais. JA alkohan ne, tosin kp22 alko toiset menkat, kun olin ehtinyt syödä lugeja vasta 5 päivää. No sitten tähän kiertoon otin luget käyttöön kun plussasin ovistestillä kp15. Nyt mennään kp24 ja lugeja siis oon syöny.
Luin tota toista ketjua ja huomasin että sen ketjun ap oli testannu ovistestillä testannut ja saanut plussaa sillä loppukierrossa. Mulla on ollu oireita mutta liekkö nuo lugejen aiheuttamia... Mutta siis ovistestillä ei kannata testaa raskauttako kun lugeja syö, niinkö? oon koittanu ettiä tietoa netistä mutta en osaa kait kattoo oikein. Nii-in tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.... :/ ja intoa on aiheuttanut tosiaan kun luin noita keskusteluja että ovistesti reagoi raskaushormooniin....

No en tiedä miten on oikeesti, mutta mulla samantapainen tausta, kuin ap:llä, sillä erotuksella, että yritettiin pikkukakkosta 5vuotta. Testasin ovistestillä kp28 (kierto noin 30) ja positiivinen. En jaksanu perustaa juurikaan siihen tulokseen, kun tiesin,ettälugetvoitehdätepposensa ja raskuastestiä en enää jaksanu ostaa, kun olin niin kyllästyny näkemään negoja. Oireet kuitenkin jatkui ja kp 40 tein Raskaustestin joka oli positiivinen. Voi sitä ilon päivää :) Nyt on menossa rv 39 ja alkaa todella jo uskomaan, että vihoidn me se pikkukakkonen saadaan.

Yhteistyössä