Vauvakirja isovanhemmille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Windy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Windy

Vieras
Joulu lähestyy ja olen ajatellut ostaa tuleville isovanhemmille joululahjaksi vauvakirjan, johon he saisivat tallettaa muistoja ensimmäisestä lapsenlapsesta. Olen joskus nähnyt tällaisen kirjan, mutta en muista missä. Asun itse ulkomailla, enkä siis täältä voi sitä ostaa eri kielen vuoksi. Niimpä verkkokauppa on ainoa vaihtoehto. Olisiko jollain tietoa, mistä tällaisen sais? Olen yrittänyt googlettaa, mutta löytyy vain niitä perinteisiä vauvakirjoja, ei siis varta vasten isovanhemmille tarkoitettuja.

En osaa sanoa, mistä tuollaisen kirjan saisi, mutta yksi hyvä idea on mielestäni teettää valokuvakirja ja siihen teksteihin lisätä kaikkia tietoja mitä itse haluaa. Valokuvakirjoja löytyy esim. www.ifi.fi sekä www.extrafilm.fi. Itse olen teettänyt molemmista firmoista semmoiset. Extrafilmiltä tulee kuvat valokuvapaperille tulostettuna kierrekansiolliseksi kirjaksi, Ifiltä ihan kirjan mallisena, mutta kuvat eivät tule yhtä hyvälaatuisia kuin ed. paikasta. Muuten Ifillä on enemmän mahdollisuuksia muokata kuvia ja sivuja mieleisekseen. Sorry kun meni vähän aiheen ohi..

Yhteistyössä