Vauvakuume.. ahdistaa :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surkea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surkea

Vieras
Minulla on 2 pientä lasta. Ollaan miehen kanssa sovittu että joskus paljon myöhemmin tehdään ehkä kolmas lapsi ja en tiedä kyllä miten sitä pärjäis 3 pienen lapsen kanssa nytten. Kuitenkin käytiin katsomassa tutun vastasyntynyttä vauvaa ja iski ihan hirveä vauvakuume :( Miehenkin kanssa sitten autossa jo puhuttiin että mies haluis että meille tulis poika ja minä haluisin tyttöä ja että kyllä takapenkille mahtuis 3 istuin. :/

Ok. Mulla on ollut kamala vauvakuume viime kesästä asti. Välillä se on tosi raastavaa, mitään muuta ei voi ajatellakaan (ainakin siltä se tuntuu). Välillä se laimenee, palatakseen taas. Me olimme jo tosian päättäneet, että kolmatta ei eää tule..Mutta ei tämä vaan laannu tästä mihinkään, ja sain miehenkin puhuttua ympäri. Jätin siis ehkäisyn pois toukokuussa. Katsotaan tuleeko meille vielä kolmas, toivotaan kovasti. =) Meillä lapset jo isompia, nuorempi menee eskariin, ja esikoinen 3. luokalle. =)

Minä en tiedä että kumpi ajatus tuntuu pahemmalta, se että sitä kolmatta vauvaa ei tehdä nyt, vai että se kolmas tehtäisiin vasta paljon myöhemmin. Ja kolmas olisi sitten meille se raja että ei enempää. :( *iso huokaus*

Toisaalta jos tekisi nyt niin olisi kaikki vauvan tarvikkeet tallella ja hyvässä muistissa asiat, mutta olisiko siinä liikaa kerralla kun tuo vanhempikin on vasta 3 v ja nuorempi 1,5 v?

Mikään "pakkomielteisyys" ei ole mielestäni hyvästä. Silloin kannatta miettiä mikä aukko omassa elämässä muuten on kun se on PAKKOPAKKO jollain tapaa täyttää.

Onko sulla elämässä mitään omaa? mikä toisi tyydytystä vai onko elämäsi vain lapsia? Mä ymmärrän tietyn asteen vauvakuumeen mutta en pakkomielteistä vauvakuumetta.

[QUOTE="niin";24115890]Mikään "pakkomielteisyys" ei ole mielestäni hyvästä. Silloin kannatta miettiä mikä aukko omassa elämässä muuten on kun se on PAKKOPAKKO jollain tapaa täyttää.

Onko sulla elämässä mitään omaa? mikä toisi tyydytystä vai onko elämäsi vain lapsia? Mä ymmärrän tietyn asteen vauvakuumeen mutta en pakkomielteistä vauvakuumetta.[/QUOTE]

Eipä mulla oikein mitään muuta ole kuin nämä lapset. Aika tyhjentävä vastaus, mutta totta. Ne ovat minun elämässäni tärkeintä.

Uusimmat

Yhteistyössä