vauvakuume... voi ei..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
tää alkaa olla taas lähellä. kolmas olis jos tulis...

mutta arvatkaa, tajusin just yhden syyn miks en oo uskaltanut raskautua: oon pelännyt ihan hitosti yhden "ystäväni" mielipidettä. hän on tosi lapsivastainen ja -vihaaja(?) ja ollaan päivittäin tekemisissä. tiedän et se on niin sanonko mistä ajatella näin, mutta tajusin sen itsekin vasta. että en uskalla raskautua koska tuo ystäväni(?) olisi heti tuhahtelemassa ja motkottamassa minulle.

enhän minäkään hänelle sitä, että aikoo piuhansa pistää poikki...

meillä on "vasta" toinen lapsi yrityksessä..mutta mua ei vähempää vois kiinnostaa mitä joku muu on mieltä. mä tiedän, että anoppia myöten mielipiteet on että kaksi lasta on hyvä, kun kahden kanssa on helppoa :headwall: :D

höö, eikös kannattaisi ennemmin miettiä miehen mielipidettä kuin jonkun "ystävän"? täällä vähän vauvakuume myös noustaa päätään ja asiaa onkin pohdiskeltu iltaisin miehen kanssa. toinen tahdotaan, mutta joko nyt heti uskaltaisi yrittää jos tärppääkin saman tien :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
höö, eikös kannattaisi ennemmin miettiä miehen mielipidettä kuin jonkun "ystävän"? täällä vähän vauvakuume myös noustaa päätään ja asiaa onkin pohdiskeltu iltaisin miehen kanssa. toinen tahdotaan, mutta joko nyt heti uskaltaisi yrittää jos tärppääkin saman tien :)

no joo tuo mies on kyllä melko avoimena tuossa ollut asian suhteen... mutta kyse nyt lähinnä itsestäni, mitä minä haluan. aina en oo ihan varma siitäkään... oon kuitenkin jo 32, en tiiä kauan tässä enää voi lisääntyä? :)