vauvakuume

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "paniikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"paniikki"

Vieras
puhukaa nyt hyvät ihmiset mulle järkeä! Mun tyttö täytti juuri 1v ja on ollut todella vaikea lapsi. Siis ei nuku kunnolla ja aina pitää olla sylissä ja äiti vaan kelpaa. Koko vuosi ollut todella rankka. Nyt kun on ollut noin kuukauden helpompaa niin olen alkanut miettimään toista lasta. Tietenkin se olisi ihanaa että olisi pieni ikäero ja palkinto tulisi muutaman vuoden päästä kun heistä olisi seuraa toisilleen, mutta oon vasta päässyt yhdestä kitisijästä ja saanut nukkua muutaman yön heräämättä. Nyt sitten tarvis muka seuraavan. Tuntuu niin huvittavalta. Enkö mä tätä oo toivonut koko vuoden että alkais helpottaan niin olis vähän aikaa itsellekin. Ei kun mä alan haaveileen toisesta!
Miehelleni en ole puhunut asiasta mitään koska mitä ainakin aikaisemmin ollaan puhuttu niin ei todellakaan vielä toista. On tää vaikeeta. Mutta olis se toinen vauva vaan ihana. Eikä se heti syntyiskään. Miten sitä unohtaakaan kaikki vaikeudet.. Inhosin raskaana olemista. Vaikka ei mulla mitään kipuja pahemmin ollut. Synnytys oli kauhee mutta meni nopeesti kunhan käynnisty ja paranin nopeesti. Kuvittelin etten kyllä uudestaan samaa tekin ihan heti.. Ja tässä sitä ollaan. :D

Täällä yksi kuumeilia myös. Meillä 8kk poika ja nyt on jätetty ehkäsy pois. Menkat 2viikkoo myöhässä, mutta testi näytti negaa. Silti elätteleen toiveita että olisinkin raskaana. Ajattelin että pitäsköhän tehä uus aamupissasta? Kun edellinen oli päiväpissasta.

voi että!!! se oli ihanaa ja jännittävää kun odotti niitä menkkoja. Tai että niitä ei tuliskaan. :D Mulla näky viimeks jo pari päivää ennen päiväpissasta raskaus. Mutta riippuuhan se tilanteesta. Mutta luulis että näkyis kun 2 viikkoo myöhässä. Toisaalta menkat voi olla epäsäännölliset kun ehkäisy jäänyt pois... riippuu mikä sekin on. :D tsemppiä!! toivottavasti tärppää pian!

Ei siinä monesti järki auta ku vauvakuume iskee.
Mun edellinen raskaus oli järkky, oksensin koko raskausajan aamusta iltaan ja muutenki olo ylläri ylläri niin heikko että mihkään en voinu yksin mennä koska pyörtyilin. Sitten tuli synnytys joka oli ihan jees, sain käynnistyksen viikkoa ennen LA:ta vauvan ison(!) koon takia ja siks ku olin niin loppuun palanu, synnytyksessä kuitenki ponnistusvaihe meni beboilleen ja kesti mukavat 1h40min ku oli jäbä väärässä tarjonnassa jne. Ekat kolme kk huudettiin, sen jälkeen vähän helpotti.
Ku pikkumies oli 10kk alettiin puhuu ja ku oli 11kk ni jätettiin ehkäsy pois. Vaikka siis meki oltiin puhuttu että pitää esikoisen olla ainaki 1.5v ennen ku aletaan toista yrittää just sen takii ku viime odotus oli niin rankka. Noh.. meni yks kierto ja tokasta pamahdin.

Nyt viikkoja 28 ja raskaus ollu mitä mahtavin, oon elämäni kunnossa ainaki melkeen..

POintii siis on se että ei siinä järkipuheet auta ku haluaa toisen lapsen. Ja eihän se tosiaan välttämättä heti tärppääkään vaikka esikoinen oiski heti tärpänny..
Kyllä mua välillä kauhistuttaa ajatus että muutaman kk päästä meillä on taas rääpäle, mutta toisaalta aika hienoa. Eihän tää toinen välttämättä huuda koliikkia ja nukkuuki joskus.. :) Tai sit ei..

Uusimmat

Yhteistyössä