V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meni ja lapset oli tehty jo aiemmin.Menikö ohi?
En mä nyt oikein kotiäiti ole. Kuitenkin yrittäjä eläkettä joudun maksamaan ja asiakaspalvelua hoidan.Vain kotiäiti on herännyt.
Juuri sinä.En mä nyt oikein kotiäiti ole. Kuitenkin yrittäjä eläkettä joudun maksamaan ja asiakaspalvelua hoidan.
Niin,no kotiäitiys on ehkä vähän väärä nimitys.Juuri sinä.
Oletko huomannut, että kaikki aloituksesi koskevat aina sinua. Eikö ympäröivä maailma tai mielenkiintoiset asiat kiinnosta sinua lainkaan?Niin,no kotiäitiys on ehkä vähän väärä nimitys.
Tottakai kiinnostaa. Mä vaan olen hyvin paljon vain kotona.Oletko huomannut, että kaikki aloituksesi koskevat aina sinua. Eikö ympäröivä maailma tai mielenkiintoiset asiat kiinnosta sinua lainkaan?
Pidä auki radiota, lue ja katso tvstä uutisia, dokumentteja jne. Saat jonkinlaisen tarttumapinnan tähän päivään.Tottakai kiinnostaa. Mä vaan olen hyvin paljon vain kotona.
Kyllä minä katson dokumentteja ja luen omaelämäkertoja,katson Netflixiä.Pidä auki radiota, lue ja katso tvstä uutisia, dokumentteja jne. Saat jonkinlaisen tarttumapinnan tähän päivään.