Vauvakuumeilijat, mitäs olette mieltä? Onko toivo jo menetetty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauvaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauvaaa

Vieras
ja muut, ei tarvitse tulla ilkkumaan.

Menkat alkoi 24.2 ja oviksen tunsin kp 10-11 eli 5-6.3. Viikko tästä pari päivää menkkamaista jomotusta. Tänään tein raskaustestin joka oli negatiivinen, ei varmaan tuosta enää positiiviseksi muutu? Jos ovis olisikin ollut jostain syystä vaikka 7.3 niin tänään olisi dpo 13 jo kuitenkin.

Kierto 26-28 päivää eli menkkojen pitäisi alkaa huomenna, sunnuntaina tai viimeistään maanantaina.

Ei välttämättä. Oletko aikaisemmin tikuttanut ovulaatiota, koska minulla oikea ovulaatio tapahtui aina sen kivun jälkeen joskus parikin päivää. Ihan tutkitusti. Jos kiinnittyminen on ollut kanssa kaheksantena päivänä niin ei välttämättä vielä näkyis.

Mutta itsellesi hallaa teet jos alat tuohon ajoissa testaamiseen ja turhaan toiveluun. Sekä pettymään tulokseen ja jos kuitenkin. Sen jälkeen menkat on taas raskaammat.
Terv. Yk 32

En ole kyllä ikinä tikuttanut ovista. Nyt mitä olen aika monta kk sitä seuraillut, niin kipu tulee aina kp 10-12 ja se on kyllä niin kovaa, että tunnistaa. Ehkä ovis on sitten kuitenkin vasta kp 14 tms.

Kipu alkaa pienenä ja noin 1-2 päivän päästä tulee todella kovaksi ja hiipuu sitten kokonaan pois (yleensä yön aikana, aamulla vain pieni tuntemus enää jäljellä) tästä olen päätellyt, että munasolu kasvaa ja viimein irtoaa (tuo kova kipu)

Täytyy odotellaa vaan maanantaihin, mutta odottavan aika on tunnetusti pitkä :D Viime raskaudessa testi näytti vahvaa positiivista saman päivän aamuna kun menkkojen piti alkaa

prisman liuskatestillä (se oranssi/valkoinen paketti)

Netistä olen lukenut, että ihan luotettava pitäisi olla, tiedä sitten.

Syyskuusta asti vasta yritetty, mutta tuntuu ikuisuudelta. Joka kuukausi sama pettymys. Jännää, että joka kuukausi aivan selvät raskausoireet ja joka kuukausi ne myös muuttuvat tai tulee joku uusi oire josta taaas olen aivan varma, että nyt tärppäsi.

Yhteistyössä