Vauvalla on nuha!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maaret
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maaret

Vieras
Toisella on nenä ihan tukossa. On hankala nukkua ja tuo syöminenkin on yhtä tuhinaa.
Muillakin lapsilla on samainen nuha, mutta niiltä näkyy tulevan räkä valumalla ulos, tuolta vauvalta ei tule ulos mitään!?
Ikää pienellä 1½ kk.
Voi kun paranis äkkiä!

voit helpottaa vauvasi oloa apteekista saatavilla suolalioustipoilla. Nosta sängynpäätyä.
Itse myös laitoin sipulia ohueen polvisukkaan kiinni sängyn laitaan. Tuli tosin sipulin hajua mutta auttoi myös.

Käy ostamassa keittosuolatippoja ja niistin apteekista, auttavat pikkuisen oloa edes hieman.

Meidänkin 9kk pojalla on hirveä flunssa ja sillä ottaa tosi koville, normaalisti on lähes aina hyväntuulinen ja pirteä, mutta nyt pitää välillä ihan tarkistaa ettei ole menneet vauvat vaihtoon kylillä... :o

meillä on keittosuolanenäsuihketta ja sängynpääty koholla ja nenäfriidakin on mutta jotenkin se räkä on niin sitkeää, että ei tule kuin ihan vähän ulos!

Minä vannon wickin nimeen. Ihan vauvallehan sitä ei saa iholle laittaa, mutta olen laittanut puseroon niskaan, ei kulkeudu silmiin tms, eikä ole jättänyt vaatteisiin jälkiä. Mutta auttaa kyllä kaiken ikäisillä.

Yhteistyössä