Vauvamuistot -kirja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Mistä ihmeestä löytyy Vauvamuistot -kirja, joka on siis se monta kymmentä vuotta vanha kirja. Näin sellaisen toisella puolella Suomea reissussa, mutten uskaltanut ostaa, kun niitä on siis sinisiä ja vaaleanpunaisia ja en tiennyt lapsen sukupuolta. Näin nyt myös yhdessä ainoassa verkkokaupassa pojalle tarkoitetun sinisen kirjan. Mutta nyt tarvittaisiin se vaaleanpunainen versio, taikka sitten keltainen. En tiennyt, että niitä on keltaisiakin, mutta kaupassa näin sellaisen. Mä haluisin ehdottomasti juuri tuon kirjan, mutta paha sitä on antaa vinkiksi kummeillekaan, jos itsekään en sitä löydä!

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta;29106349:
ite olen kirjakaupasta löytänyt. halusin kans lapsilleni just "sen vanhan" =)
Mistä kirjakaupasta? Oon ettinyt Suomalaisesta, Akateemisesta ja parista muusta jotka täältä päin löytyy. En ihan viittis matkustaa varta vasten satojen kilometrien päähän sinne, missä sen kirjan näin...

Tein haun googlella ja oon vielä erikseen ettiny monesta eri verkkokirjakaupasta - eikä millään löydy. Eikä tosiaan löydy paikallisista kirjakaupoista ja monessa oon käynyt. Luulis, että on sen verran suosittu kirja, että se löytyis. Ja kyse on siis tästä kirjasta: http://www.aarrekauppa.net/suloinen-vauvamuistotkirja-tytolle-pojalle-koko-p-1404.html
Tilaisin muuten, mutta tuolla oon vaan se vaaleansininen kirja. Hankalaa, kun en tiedä edes kirjoittajaa tai kustantajaa. Ja tuo kun on samanniminen, kuin varmaan 1-2 muuta vauvakirjaa, niin todella hankalaksi tekee hakemisen.

Tää on eri kirja, kuin se mitä kysytään.Tuo kulta-aika lapsuuden on kyllä kanssa perinteinen ja mulla on se yhdellä lapsella. Mutta enempi olen tykännyt siitä Vauvamuistoja -kirjasta kun siinä on enempi tilaa kirjoittaa. Mutta tosiaan sitä ei vain saa enää mistään.

Oy K

Tuolta löytyi. Mutta niitä myydään näköjään kuus kerralla. Enkä oikein tajunnut, että miten niitä sais edes ostettua...

Oho. Etusivulla lukikin, että on tarkoitettu jälleenmyyjille.

[QUOTE="aapee";29106981]Tuo on se sama linkki, jonka tähän ketjuun pistin. Otsikossa toki lukee, että tytölle ja pojalle, mutta kun yrittää tilata niin alasveto-valikosta löytyy vain poika.[/QUOTE]

Oho, katsos vaan.. pahoittelen!

mä ostin toukokuussa suomalaisesta kirjakaupasta tampereelta. molempia värejä oli hyllyssä itse ostin vaaleanpunaisen. itse kanssa etsin ja googlailin ja olin jo luopunut toivosta ja menin kauppaan selaamaan muita kirjoja ja siellä se oli hyllyssä 10€ hintaan.