Täällä samat viikot, mutta onneksi painoa oli 2400g. Kaksi viikkoa sitten puhuivat sairaalassa, että jos kehitystä ei tapahdu painossa on mahdollista, että synnytys käynnistetään aiemmin. Tuossa ultrassa sanottiin minulle, että painoarvio voi heittää yli 350g suuntaan tai toiseen. Samoin on sitten sen kanssa kuka ultrauksen tekee ja miten tarkat arvot saa. Eli todellakin näin odottajana ei tiedä mikä on totuus. Olen kuullut siis vain kuullut, että alle 2500g painavat ovat keskosia ja tuon painorajan saavuttaminen on sen kotiinpääsyn raja. Sain muuten ohjeeksi, että ainoa mitä voi itse tehdä on levätä. Noista syistä, täällä ainakin sanottiin, että siihen on useita syitä joita ainakin minulta tarkkaillaan, eli raskausmyrkytys oireet, korkea verenpaine, istukan toiminta (eli tulevat ja lähtevät virtaukset). Ainiin ja sitten muuten täällä käskettiin näin loppua kohti seuraamaan vuotoja ja liikkeitä ja jos niissä tapahtuu muutoksia, niin olemaan yhteidessä sairaalan synnärille. Ja tämä on sitä mitä itse olen saanut kuulla kun olen kysellyt. Toivottavasti tuosta on apua.