Vauvan hylkäämistä..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
pienet vauvathan nukkuu paljon.

niin ja ovat sylissä silloin kun syövät, jaksavat ehkä seurustella hieman mutta jos vuorokaudessa 24 tuntua niin helposti nukkuu niistä sen 20h niin miki mulle tulee sellanen olo et kun vauva nukkuu sängyssään/vaunuissaan niin se on vauvan hylkäämistä tai et vauvalla varmaan tosi paha ja yksinäinen olla jne..

tiedän olen hölmö..

No, ootpas hölmö tosiaankin!!! Nyt kun hyysäät sitä vauvaa kokoajan, niin älä sit muutaman vuoden päästä tuu tänne itkemään, ku lapsi ei osaa yhtään olla yksin!

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
No, ootpas hölmö tosiaankin!!! Nyt kun hyysäät sitä vauvaa kokoajan, niin älä sit muutaman vuoden päästä tuu tänne itkemään, ku lapsi ei osaa yhtään olla yksin!

missäs vaiheessa sanoin niin tekeväni? :)

näytätkö kohdan?

Ite oot hölmö! Vaikka vauva olisi sylissä 24/7, niin hyvin oppii olemaaan itsekseen myöhemmin.

Sinä se näytät vasta hölmö olevankin...

Kyllä vauva jossain vaiheessa alkaa pyrkiä pois äitinsä sylistä ;) Mielelläni minäkin olisin sylitellyt pitempään vauvan kanssa... Tyttö on nyt 1½v ja ihan hyvin tuntuu pärjäävän ilman äitin syliäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ite oot hölmö! Vaikka vauva olisi sylissä 24/7, niin hyvin oppii olemaaan itsekseen myöhemmin.

Niimpä. Mun sylikissani ei oo iänmyötä ollenkaan ollu sellanen roikkuja. Sai tarpeekseen syliä ja uskaltaa mennä itse. Nyt se vaan kerhossakin vilasee välillä missä olen ja jatkaa touhujaan. Ei pikkuvauvaa voi sylitellä liikaa.

Yhteistyössä