Ö
"Ööp"
Vieras
Olin tänään menossa omalle autolleni kun huomasin, että viereisessä autossa itki turvakaukalossa täyttä kurkkua noin 5kk ikäinen vauva. Ketään aikuista ei näkynyt lähellä, aurinko paistoi suoraan vauvaan joka oli silminnähden hikinen ja auton ikkunaa oli jätetty auki vauvan kohdalta. Lämpöä täällä on tänään ollut +28 ja tämä tapahtui keskipäivällä.
Aioin soittaa hätänumeroon kun lapsen äiti saapui paikalle läheisestä liikkeestä. Hänen mielestään ongelmaa ei ollut koska ikkuna oli auki eikä hän omasta mielestään ollut edes poissa vauvan luota koska kävi vain nopeasti liikkeessä. Olin aika vihainen ja sanoin että toivon ettei hän enää ikinä jätä vauvaa yksin autoon, varsinkaan näin kuumalla. Äiti poistui tuohtuneen oloisena mutisten jotain.
Voiko tämä ihan oikeasti olla jonkun mielestä ok???
Aioin soittaa hätänumeroon kun lapsen äiti saapui paikalle läheisestä liikkeestä. Hänen mielestään ongelmaa ei ollut koska ikkuna oli auki eikä hän omasta mielestään ollut edes poissa vauvan luota koska kävi vain nopeasti liikkeessä. Olin aika vihainen ja sanoin että toivon ettei hän enää ikinä jätä vauvaa yksin autoon, varsinkaan näin kuumalla. Äiti poistui tuohtuneen oloisena mutisten jotain.
Voiko tämä ihan oikeasti olla jonkun mielestä ok???