ónko kainalosta mitattuna yhtä luotettava kuin pyllystä?
poika 8kk ja ihan turha kuvitellakaan että pyllystä mittaisin.
poika 8kk ja ihan turha kuvitellakaan että pyllystä mittaisin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei olla koskaan mitattu vauvalta/lapselta pepusta....kainalosta aina.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:On yhtä luotettava. Jopa parempi mitata kainalosta. Pyllystä mitattuna lämpö on vähän korkeampi kuin kainalosta mitattuna.
Korvakuumemittaria taas en suosittele ollenkaan. Ne näyttää ihan mitä sattuu! :/
Juu, niin meidänkin pojalta ja samaa sanoivat hoitajat siellä minkä minäkin olen töissä todennut, että sillä mittarilla sais heittää vesilintua.Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:On yhtä luotettava. Jopa parempi mitata kainalosta. Pyllystä mitattuna lämpö on vähän korkeampi kuin kainalosta mitattuna.
Korvakuumemittaria taas en suosittele ollenkaan. Ne näyttää ihan mitä sattuu! :/
Meidän pojalta taas lasten polilla mitattiin korvasta =)
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Juu, niin meidänkin pojalta ja samaa sanoivat hoitajat siellä minkä minäkin olen töissä todennut, että sillä mittarilla sais heittää vesilintua.Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:On yhtä luotettava. Jopa parempi mitata kainalosta. Pyllystä mitattuna lämpö on vähän korkeampi kuin kainalosta mitattuna.
Meidän pojalta taas lasten polilla mitattiin korvasta =)![]()
Meillä korvakuumemitari näytti ekaks 37,2 sitten 36,7. Otettiin kainalolämpö tav, mittarilla ja se näytti sit 38,5...
Saman olen todennut töissä sen sata kertaa että sillä ei tee mitään.
Mutta mulla onkin vaan kokemusta kahdesta mallista, joten voihan se olla että joku malli onkin ihan ok mittari.
Kannattaa kuitenkin kokeilla joskus, että paljon lämpö heittää korvasta mitattuna, kainaloon verrattuna.
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:taitaa jäädä nyt reissu väliin. argh.
meille isovanhemmat osti esikoisen syntymän aikaan otsakuumemittarin ja se vasta turha onkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:taitaa jäädä nyt reissu väliin. argh.
meille isovanhemmat osti esikoisen syntymän aikaan otsakuumemittarin ja se vasta turha onkin.
Paljonko näytti kainalosta mitattuna?
Juu, tuotakin on tullu kokeiltua ja käytettyä ja tosiaan, se se vasta turha onkin!Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:taitaa jäädä nyt reissu väliin. argh.