vauvan liikkeet, inhottaako

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anita

Vieras
tuntuuko teistä raskaana olevista tai olleista jotkut vauvan potkut iljettäviltä. tai niinku kun ajattelee että kun se toinen ihminen potkii tuolla ja menee välillä miten sattuu ja yrittää mahasta läpi, niin tuleeko muillekin kuin vain mulle sellasia tuntemeuksia että inhottaa..
tää on mun toinen raskaus ja edellisestä ei ollu mitään tällasia tuntemuksia, mutt nyt..

mun poika ja sen avovaimo odottavat ensimmäistään. poikani oli kysynyt että eikö se tunnu pahalta kun vauva möyrii mahassa, kun päällepäinkin näkyy niin selvästi. mua ei koskaan inhoittanut. mulla oli kauhee pelko päällä heti kun oli kauemmin liikkumatta

Nii tulee semmonen alien fiilis. :$

No ei inhottanut oikeesti vaan oli ihanaa, paitsi jos yritti nukkua ja sit sillon ku se potki kipeesti kylkiluihin tai hakkas päällä virtsarakkoon.

Esikoisesta muistan, että isomman sikiön liikkeet tuntuivat joskus tosi ällöttäviltä. Mutta eihän sellaista voinut sanoa kelleen ääneen.. Kummassakaan raskaudessa en ole voinut kehua tunteneeni mitenkään lämpöisiä tunteita raskausaikana tulevaa vauvaa kohtaan. Liekö syynä järjetön oksentelu 8 kk ajan?

Syntyneet lapset ovat sitten ajan kanssa muuttuneet rakkaiksi.

Ku toi tyttö oli masussa, se potki tosi kovaa ja osui aina kylkiluihin ja tonne alas virtsarakkoon.
Sitten se vatsa sai kylkiluut jotenkin avautumaan niin että se kipu alkoi tuntua selässäkin tosi kovana.

Sanoin sen ääneenkin, että tuntuu että haluan vauvan jo syntyvän, koska en tunne kiintymystä siten kuin pitäisi, koska se sattuu minuun koko ajan. Tietty heti kun se tuli ulos rakastuin aivan täysillä.

Yhteistyössä