vauvan liikkeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pompula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pompula

Vieras
Haluaisin vain tiedustella teidän vauvojen liikkumista. Mulla rv21+6 menossa ja vauva potkii kuin hullu. Yöllä on vaikea nukkua kun tuntuu että vauva ei pysy hetkeäkään paikallaan ja jos nukahdan niin nään todella levottomia unia, painajaisia lähes joka yö. Voiko vauvan liikkuminen vaikuttaa mun unien laatuun? Mies on ihmeissään kun joka kerta kun istun alas tai meen makuulle niin pikkuinen tunkee jalkojaan vatsaa vasten ja näyttää ulospäin todella hassulta. Näkyykö teillä muilla liikkeet ulospäin?
Kahden viikon päästä olis 4D-ultra kun halutaan tietää sukupuoli. Kuulin tutuilta että se ei olisikaan ihan 100% varma. Olivat sanoneet että tyttö sieltä tulee ja kuitenkin syntyi poika. Onko kokemuksia?

joo se on et tuossa vaiheessa sikiön liikkeet tuntuvat ja näkyvät hyvin kun on tilaa liikkua. Muutomien viikkojen päästä sikiö kuitenkin rauhoittuu ja nukkuu suurimman osan vuorokaudesta. Ja kun tila pienenee liikkeet vähenee. Nauti tuosta ajasta niin paljon kuin voit. Lopussa se liikkuminen on vaan työntämistä ja möyrimistä.
Voihan se tietenkin vaikuttaa sinun uniin kun on epämielyttävä olo vatsassa.

Mikään ultrahan ei ole 100% varma tuosta sukupuolesta. Ainoa varma on se kromosomitutkimus.

Potkuista täälläpäin niitä satelee ihan mmukavasti ei kumminkaan hullun paljon tiettyinä aikoina potkut tuntuvat,kun olen seuraillut niin usein samat ajat aina potkituttavat vauvelia nyt meneillään siis 27+2 potkut näkyvät ulospäin aina silloin tällöin,mut mies ei ole yhtään potkua tuntenut viel,kun usein vauveli potkii sellasiin aikoin et en ole miehen luon silloin kuten työpäivän aikana jne.. painajaiset kuulema kuuluvat raskauteen jotenkin joku tossa niist kirjoitteli,ite nähny painajaisia kanssa paljon ja nukkunut muutenkin huonosti ,kun ei oikien hyvää asentoa tahdo löytyä.

Mulla viikkoja 20 ja sama juttu, viimesen viikon oon nukkunu tosi huonosti. Asentoa ei meinaa löytyä ja sitten kun tuntuu mukavalta niin vaavi alottaa futis-treenit.... Ihanaahan se on, että se sieltä ilmoittelee olemassaolostaan, mutta nukkuminenkin olis joskus ihan kivaa... :)

Yhteistyössä