Vauvan liikkeistä, ärsyttävää :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 18
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 18

Vieras
Oon tuntenut ihan kunnon liikkeitä joka päivä nyt yli viikon, sitä ennen oli aina päiviä välissä (istukka etuseinässä). Tänään kuitenkin varsin hiljainen päivä, tai olen kyllä ollut menossa koko päivän ja siivonnut ja rehkinyt, mutta nyt kun olen rauhoittunut istumaan, niin ei mitään tunnu :( Muutaman hennon liikahduksen olen rekisteröinyt tässä illasta... Mihin ne taas katosi?

Syö tai juo jotain makeaa ja olet sen jälkeen pitkälläsi. Makea saattaa saada vauvan liikahtelemaan enemmän. Itse olen huomannut että kun alkaa miettimään onko vauva liikkunut ja laskeskelemaan liikkeitä niin silloin ei vauva varmasti liiku! Itsellä kyllä jo enemmän viikkoja ja kaikki pienimmätkin liikkeet tuntuvat selvästi.

Jos vielä huomenna "huonot liikkeet" niin soita ä.polille ja varmista asia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai vauva alkaa ärsyttämään jo ennen syntymää. Hyvä sua.

No kuis hyvä mä sitte olen? Ensin se ärsytti mua vuosia sillä ettei sitä kuulu, sit kun sai viimein alkunsa se on ärsyttäny mua mennen tullen millon mistäkin syystä, eikä se vielä edes liiku.

Kyl mä lupaan pyhästi, että sit ku on syntyny ni en kos-kaan e-nää är-syyn-ny lapseen, en ilmoisna ikuna...

Yhteistyössä