Vauvan liikkeistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Odottaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Odottaja"

Vieras
Voiko hikan tuntea vaikka liikkeitä en vielä tunne tietoisesti?
Tai varmaan nuo on vauvan potkuja mitkä tuntuu ihan tuonne alamahaan, mutta sitten oikeaan kylkeen tuntuu semmonen "hikkaliike" tasasesti tuntuu monta kertaa päivässä ja nyt rv 20.

Ei se hikka ala tuntuun vasta ku tuossa viikkojen 30 tienoilla, mun vauvoilta ainakaan. Silloinkin se tuntuu tuolla alavatsalla, jos vauva on jo pää alaspäin, sellaisina tasaisina nytkäyksinä :) Oisko sulla elohiiri siellä kyljessä? Mulla ainakin on aina raskausaikana noita elohiiriä milloin missäkin.

[QUOTE="mami";27070582]Ei se hikka ala tuntuun vasta ku tuossa viikkojen 30 tienoilla, mun vauvoilta ainakaan. Silloinkin se tuntuu tuolla alavatsalla, jos vauva on jo pää alaspäin, sellaisina tasaisina nytkäyksinä :) Oisko sulla elohiiri siellä kyljessä? Mulla ainakin on aina raskausaikana noita elohiiriä milloin missäkin.[/QUOTE]

Voi olla paljon mahdollista, monta kertaa päivässä tuntuu semmonen nytkähtely tasasin välein. Voi että kun tuntuisi jo jotain eloa tuolla mahassa, tuun kohta hulluksi tämän huolen kanssa.

Älä huolehdi, kyllä siellä varmaan kaikki on ok. Ei mullakaan oo liikkeet tuntunu nyt viimeisimmässä kun joskus rv 20 jälkeen, kyllä ne kohta tuntuu sullaki :) Sehän riippuu istukan paikastaki kuin aikaisin alkaa tuntuun. Oo ressittä!

Yhteistyössä