vauvan nimestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Onko teistä hölmöä, jos annamme omalle vauvallemme saman nimen kuin mieheni kaverin vaimon lapsella on edellisestä liitosta? Tämä lapsi siis asuu tämän mieheni kaverin ja vaimon kanssa, mutta emme kovin useasti näe heitä. Tämän nimen haluaisin antaa siksi, koska olen jo 15 vuotta sitten sanonut, että jos saan joskus lapsia ja se sattuu olemaan tyttö annan tämän nimen hänelle. Myös molempien suvun puoella tätä nimeä on. Mieheni ei haluaisi, että lapselle annetaan tämä nimi tästä kaveri jutusta johtuen.

En mä tiedä. Voi olla että sen kaverin vaimon mielestä se on ärsyttävää, tai sitten ei. Voihan se olla imartelevaakin. Mutta maailmassa on samoja nimiä pilvin pimein, joten minä sinuna antaisin just sen mikä hyvältä tuntuu. Koska nimi on tod. näk. lopullinen, niin vanhempien pitäisi olla sinut nimen kanssa.
Yks vaihtoehto on antaa sen toiseksi nimeksi.

mun mielestä kukin saa antaa lapselleen sen nimen kun haluaa...ei kai suku tai tutut voi määrätä minkä nimen voi antaa...tarkotan sitä, että vaikka suvussa tai tutuilla on samaa nimeä niin mitä sitten....mua itseä nauratti joskus kun samaan aikaan mieheni sisko, kaverini ja serkkuni sai lapsen...kaikkia oli poikia ja kaikille tuli etunimeksi Mikael....

Yhteistyössä